۰ نفر

دکترین نوین مدیریت : جهانی سازی کسب و کار

۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳
کد خبر: 225780
دکترین نوین مدیریت : جهانی سازی کسب و کار

دکترین مدیریت، مجموعه‌ای فراتر از استراتژی‌ها و سیاست‌ها و خط مشی‌ها است و ریشه در باورها و نگرش‌ها به توسعه اقتصاد در مقیاس جهانی و ثروت آفرینی در ابعاد گسترده جغرافیایی و تاریخی دارد.

در میان دکترین‌های نوینی که تحولات گسترده ای را در دنیا رقم زده‌اند و تاثیرشگرفی بر رشد فزاینده اقتصادی در هزاره جدید داشته‌اند، می‌توان از دکترین موفق "جهانی سازی کسب و کار" نام برد. دکترین کسب و کار جهانی به معنای بهره‌گیری از نظام نوین مدیریت مدرن در بهبود بهره‌گیری از منابع حیاتی بوده و تعامل با نهادهای مالی و اقتصادی دنیا پس از  تحول سازمانی تحت دکترین نوین مدیریت اتفاق می‌افتد.

 هر ساله با حضور جمعی از سران اقتصادی و سیاسی و رهبران کسب وکار از کشورهای پیشرو در مجمع جهانی اقتصاد, دکترین مدیریت برای تعیین اهداف آینده کسب و کار و تحلیل چالش های اقتصادی پیش رو و ارائه راهبردهای توسعه و پیشرفت مورد تحلیل و بازنگری قرار می گیرد.

برای اولین بار در ایران, با مشارکت تعدادی از انجمن های بین المللی و ملی مطالعاتی در حوزه مدیریت جهانی در تاریخ 27 آبان ماه 1396 , گردهمایی با عنوان "دکترین مدیریت: جهانی سازی کسب و کار"در مشهد برگزار می گردد که به پدیده در هم تنیدگی روابط بین افراد، مصرف کنندگان و بنگاهها، و شهروندان و دولتها در جهان پس از سال 2000 پرداخته و فرصت های جدیدی را که برای تحول کسب و تولد استارتاپ های جدید برای کارآفرینان و سرمایه گذاران وجود دارد, مورد بررسی قرار می دهند. در پایان از نیز مدیرانی در مقایسه با 34 شاخص نظام مدیریت جهانی, روند به رشدی را در رهبری کسب و کار دنبال نموده اند, با اعطای "جایزه دکترین مدیریت جهانی" تقدیر به عمل خواهد آمد.  

اطلاعات تکمیلی در سایت: www.parsismanagers.ir