۰ نفر

۹ طرح و لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است

اصلاح نظام بانکی هدف مشترک مجلس و دولت/ تاکید بر پیگیری مبارزه با قاچاق کالا

۶ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۳۰
کد خبر: 215246
اصلاح نظام بانکی هدف مشترک مجلس و دولت/ تاکید بر پیگیری مبارزه با قاچاق کالا

وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر ضرورت و اهمیت تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت: اصلاح نظام بانکی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دغدغه ها و اهداف مشترک مجلس و دولت است.

مسعود کرباسیان» با اشاره به حضور در جلسه امروز -دوشنبه- کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا از رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به بنده و همچنین تعامل نمایندگان مجلس قدردانی می کنم. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: در جریان معرفی وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم به نمایندگان مجلس، در چند جلسه کاری در کمیسیون های مختلف برنامه های خود را برای وزارت اقتصاد تشریح کردم، اما در آن زمان محور تشریح برنامه ها به صورت کلی بود و نیاز به یک زمان بندی برای اجرای برنامه ها وجود دارد.

کرباسیان افزود: مساعدت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس می تواند زمینه پیش برد اهداف اقتصادی را فراهم کند.

وی با بیان این که در حال حاضر در مجموع 9 طرح و لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است، افزود: در صورتی که این طرح ها و لوایح به سرانجام برسد تأثیرات جدی روی شاخص های اقتصادی کشور دارد.

کرباسیان تصریح کرد: رسیدگی به لایحه در رابطه با امور گمرکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اجرایی شدن احکام برنامه ششم در حوزه اقتصاد و همچنین رفع مشکلات در خصوص مناطق آزاد اقتصادی از محورهای مورد رسیدگی در نشست امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بر اصلاح نظام بانکی کشور تاکید جدی شد و توضیحاتی در رابطه با وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی به نمایندگان مجلس ارائه شد.