۰ نفر

دیروز طی مکاتبه ای صورت گرفت؛

تقدیر رییس سازمان محیط زیست از وزیر اقتصاد

۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۵
کد خبر: 211954
تقدیر رییس سازمان محیط زیست از وزیر اقتصاد

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست طی مکاتبه ای از مساعدت ها و حمایت های وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ها و موضوعات محیط زیستی در دولت یازدهم به ویژه نقش آفرینی وی در معرفی و پذیرش مالیات سبز تقدیر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا،  در نامه معصومه ابتکار خطاب به علی طیب نیا که روز گذشته انجام شد، می خوانیم: برقراری تعادل بین وجوه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی توسعه؛ شرط لازم تحقق اهداف بلند نظام در حوزه های مختلف و نیل به محیط زیست مطلوب مندرج در سند چشم انداز 1404 و سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی معام معظم رهبری است.

یکی از مهم ترین بسترهای تحقق این اهداف برای حفاظت از محیط زیست، تعبیه و استفاده از ابزارهای اقتصادی و از جمله مالیات است.

مساعدت ها و حمایت های جنابعالی از برنامه ها، سیاست ها، لوایح و موضوعات محیط زیست در دولت یازدهم و به ویژه نقش افرینی در معرفی و پذیرش مفهوم "مالیات سبز" در لایحه مالیات بر ارزش افزوده اقدامی تاریخی، ماندگار و ستودنی است.

بدینوسیله مراتب تقدیر خود و دوستداران محیط زیست را خدمت تان ابراز داشته و از خداوند سبحان سلامت، سربلندی و فرصت خدمت بیش از پیش به میهن عزیز را خواستارم.