۰ نفر

حضور ربیعی در کابینه پیشنهادی روحانی قطعی شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷
کد خبر: 209565
حضور ربیعی در کابینه پیشنهادی روحانی قطعی شد

یک منبع آگاه از معرفی علی ربیعی، به عنوان وزیر پیشنهادی کار در دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهور خبرداد.

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شنبه هفته آینده در حالی مراسم تحلیف رئیس دولت دوازدهم در خانه ملت برگزار می‌شود که احتمال معرفی کابینه از سوی روحانی در آن قوت گرفته است؛ در عین حال هر چند تا زمان معرفی کابینه از سوی رئیس‌جمهور به مجلس نمی‌توان در خصوص اسامی پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم اظهارنظر قطعی کرد؛ اما حدس و گمان‌ها در خصوص معرفی وزرا و اعضای کابینه قوت گرفته است.

در همین زمینه یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از قطعی‌شدن معرفی علی ربیعی، به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم خبر داد. در همین زمینه، اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که ربیعی در حال تدوین برنامه‌های خود برای ارایه به مجلس و رئیس جمهور است تا در جلسه رای اعتماد، از تریبون خانه ملت اعلام شده و از آن دفاع شود.

بر اساس این گزارش، روز شنبه هفته آینده مراسم تحلیف حسن روحانی، به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی با حضور حدود ۱۲۰ هیأت خارجی برگزار می‌شود. هر چند خبر رسمی مبنی بر زمان معرفی کابینه ارائه نشده است؛ اما با توجه به اینکه روحانی چهار سال پیش در مراسم تحلیف، اعضای کابینه را به مجلس معرفی کرد، پیش بینی می‌شود روز شنبه(۱۴ مرداد) نیز اعضای کابینه به لاریجانی ارائه شود.