۰ نفر

پیروز بخت:اعتلای کشور به انتخاب مردم بستگی دارد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۳۰
کد خبر: 194401
پیروز بخت:اعتلای کشور به انتخاب مردم بستگی دارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، اعتلای کشور را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و مشارکت در آن را به عنوان یک تکلیف ذکر کرد.

نیره پیروزبخت عصر جمعه در حسینیه ارشاد ضمن مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : شرکت در انتخابات، تکلیف و وظیفه هر فرد ایرانی اعم از مسلمان و اقلیت دینی است که به عزت کشورشان می اندیشند، تا بتوانند از این طریق در سرنوشت کشور مشارکت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: امروز کشور رو به رشد است و قطاری که اکنون روی ریل قرار گرفته، باید بتواند به حرکت صحیح خودش ادامه دهد به همین دلیل هم باید همه پرتوان به این رشد اقتصادی و توسعه در کشور کمک کنیم.

پیروزبخت تاکید کرد: افرادی که برای شوراهای شهر برگزیده می شوند و نامزد اصلح ریاست جمهوری، باید به اعتلای کشور بیندیشد و در این مسیر تلاش کند.

وی ضمن ابراز شگفتی از حضور پرشور مردم در انتخابات امروز گفت: حضور پر رنگ مردم نشانه اهمیت داشتن فردای ایران است و در هیچ یک از انتخابات پیشین ، حضوری اینچنین باشور و نشاط را مشاهده نکردم.

رییس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: مشاهده شور و هیجان خاص مردم، این احساس را بوجود می آورد که دموکراسی واقعی در ایران پیاده می شود و مردم خودشان می دانند که هر یک رای آنها چه نقش و اهمیتی در سرنوشت کشور دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

همچنین در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای هستند که یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.