۰ نفر

قدردانی عضو کمیسیون آموزش مجلس از اقدام دولت در مهار تورم

۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸
کد خبر: 184873
 قدردانی عضو کمیسیون آموزش مجلس از اقدام دولت در مهار تورم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مهار تورم و اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت و درمان در این سال ها قابل تقدیر است.

قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نوشهر برگزار شد ، افزود : دولت یازدهم اقدامات قابل توجهی تاکنون در حوزه مهار تورم و ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم با توجه به مشکلات تحریم ها انجام داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت : همچنین اتمام فاز یک آزاد راه تهران - چالوس در 2 لاین به عنوان یکی از هنرهای سازه ای کشور و اختصاص یکهزار و 500 میلیارد تومان برای طرح آب منطقه ، خرید یکهزار و 200 میلیارد تومان قطعات نیروگاه 460 مگاواتی غرب مازندران نیز از دیگر اقدامات خوب دولت یازدهم در این منطقه است .

احمدی خواستار توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع تولید در این منطقه شد و بر ضرورت رفع رفع برخی از مشکلات عوامل تولید تاکید کرد .

این نماینده مجلس شورای اسلامی به انتظارت مردم غرب مازندران از دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مردم منطقه خواستار نگاه خاص مسئولان دولت به غرب مازندران هستند تا مشکلات و دغدغه اشتغال در این منطقه با مساعدت مسئولان به ویژه در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی رفع شود.

** پرداخت 482 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران هم در این نشست گفت : دولت یازدهم 482 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده است.

حسن خیریان پور ، افزود : این تسهیلات به یکهزار و 91 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بیش از اعتبارات پیش بینی شده اولیه تسهیلات پرداخت کرده است ، گفت : این مبلغ پرداختی معادل 102 درصد از اعتبارات اولیه پیش بینی شده بسته حمایتی دولت است.

خیریان پور افزود : استان مازندران به لحاظ تعداد پرداختی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در این حوزه ، استان مازندران در این بخش بعد از تهران در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات رتبه دوم کشور را دارد.

فرماندار نوشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید سال گذشته 25 میلیارد تومان در این شهرستان نوشهر سرمایه گذاری کرد.

علی شادمان افزود: 20 میلیارد تومان برای نیروگاه زباله سوز پرداخت شده که هم اکنون از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا 22بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد : دولت پنج میلیارد تومان نیز برای نوسازی ورزشگاه نوشهر در نظر گرفته است.

فرماندار نوشهر افزود: با تلاش و همدلی دستگاه ها نیز 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال گذشته در نوشهر جذب شد.

شادمان همچنین خواستار حمایت از کارخانه افرا نوشهر با 180 میلیارد سرمایه شد.

وی ادامه داد: با تامین سرمایه گردش این کارخانه قادر به ایجاد 700 شغل است.