۰ نفر

کسب و کارهای نوین سال آینده ساماندهی می‌شوند

۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰
کد خبر: 179812
کسب و کارهای نوین سال آینده ساماندهی می‌شوند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید، کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات سال آینده و در سطح ملی ساماندهی خوبی خواهند شد.

«سیدرضا صالحی امیری» عصر امروز(سه شنبه) در نشست دوم هم اندیشی دولت و کسب و کارهای نوین در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران افزود: دولت مصمم به ساماندهی لازم برای کسب و کارهای نوین است تا این کسب و کارها قانونمند و روشمند شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب آیین نامه های خوبی در شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و افزود: شورا تصویب کرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تامین زیر ساخت ها به سرعت اقدام کند که اکنون تا حدود زیادی این امر محقق شده است.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: در بخش محتوا نیز مقرر شد هماهنگی لازم در همه بخش ها ایجاد شود و نظارت بر محتوا مبتنی بر چارچوپ مشخص و آیین نامه ای باشد که به تصویب شورای عالی فضای مجازی خواهد رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همکاری چهار بخش مرکز ملی فضای مجازی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، رسانه های دیجیتال و حوزه هنری با کسب و کارهای نوین اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های مرتبط با این کسب و کارها در دولت باید در بخش خود همکاری ها و تدابیر لازم را انجام دهند.

 «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این مراسم به دستور رییس جمهوری برای سامان دهی کسب و کارهای نوین اشاره کرد و گفت: وظیفه همه اعضای دولت حمایت از این کسب و کارها است.

وی ضمن اشاره به اینکه دولت مصمم به حمایت از کسب و کارهای نوین است، در عین حال تاکید کرد: حمایت دولت نباید موجب خدشه دیدن کسب و کارهای سنتی شود.