۰ نفر

مطالبات پیمانکاران از دولت تسویه می‌شود

۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۳۸
کد خبر: 175015
مطالبات پیمانکاران از دولت تسویه می‌شود

هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، با اختصاص مبلغ 137 میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارات و بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخشهای خسارت دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی در برخی استانهای کشور موافقت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس اعتبار یاده شده به استانهای تهران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی و مرکز تحقیقات مسکن و راهسازی اختصاص یافت.

اختصاص 200 میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

هیأت دولت همچنین مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات و هزینه‌های عملیاتی ناشی از وقوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به سازمان دامپزشکی اختصاص داد.

دولت تصویب‌نامه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای تسویه مطالبات پیمانکاران را اصلاح کرد

هیأت وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اصلاح تصویب‌نامه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای تسویه مطالبات پیمانکاران موافقت کرد.

تهاتر مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از شرکت‌های دولتی با بدهی‌های آنها به دولت

با تصویب هیأت وزیران، مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی از شرکت‌های دولتی ذی‌ربط با بدهی اشخاص مزبور به دولت تهاتر شد.

بر این اساس، مطالبات شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با بدهی آن شرکت به سازمان خصوصی‌سازی تهاتر می‌شود.

هیأت دولت همچنین با پیشنهاد دیگر وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تهاتر مطالبات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تولید برق سنندج مپنا، پرشیان فولاد، گهر انرژی سیرجان،تولید نیروی جنوب شرق صبا و تولید نیروی برق دماوند از شرکت‌های دولتی با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان‌های امور مالیاتی کشور و خصوصی‌سازی موافقت کرد.