۰ نفر

بیانیه 210 نماینده درباره حساب قوه قضاییه:

نمایندگان مجلس: حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه است

۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳
کد خبر: 167058
نمایندگان مجلس: حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه است

210 نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای درباره حساب قوه قضاییه تاکید کردند:حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه است و از جهت مجوزات شرعی و قانونی دارای ایراد نیست.

این بیانیه را احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه در جلسه علنی عصر سه شنبه مجلس قرائت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، در این بیانیه آمده است: ما جمعی از نمایندگان ملت به نمایندگی از طرف امضا کنندگان این بیانیه درخصوص حساب های قوه قضاییه با توجه به این که حل مشکلات اصلی مردم را در گرو همکاری صادقانه قوای سه گانه می دانیم از ریاست محترم قوه قضاییه درخصوص شبهات مطرح شده جویا شدیم و ایشان اسناد مربوط به حساب ها را در اختیار قرار دادند و با دقت آنها را بررسی کردیم.

210 نماینده مجلس تاکید کردند:‌ برای ما روشن شد که حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه است و از جهت مجوزات شرعی و قانونی دارای ایراد نمی باشد. طی جلساتی که با ریاست قوه قضاییه داشته ایم همه سوالاتی که ذهن ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح بود را با صراحت در میان گذاشتیم و ایشان نیز با سعه صدر و با گذاشتن فرصت کافی به همه سوالات پاسخ دادند.

نمایندگان مجلس در این بیانیه یادآور شدند: ما بهترین روش را همین گفت وگوهای صریح و منصفانه مسوولین با هم می دانیم و نظرات رییس محترم قوه قضاییه درباره مجلس و جایگاه آن و همکاری صمیمانه با قوه مقننه را همسو با نظرات حضرت امام (ره) و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر راس امور بودن مجلس دریافت نمودیم.

210 نماینده مجلس تصریح کردند که بار دیگر بر این نکته تاکید می کنیم که امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مشکل اساسی کشور است و مسوولین کشور در قوای سه گانه باید با همدلی و به دور از حاشیه سازی ها و مجادلات سیاسی به دنبال حل مشکلات مردم باشند بر این اساس هرگونه اقدامی که به همکاری قوای سه گانه آسیب برساند را از بردن فرصت خدمت به مردم می دانیم.