۰ نفر

با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد؛

نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی وزارت اقتصاد

۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۱
کد خبر: 164408
نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی وزارت اقتصاد

نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در محل سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،در این نشست که با حضور مدیران و روسای سازمانهای تابعه این وزارتخانه، مدیران عامل بانکها و بیمه ها برگزار شد،  علی طیب نیا با اشاره به پیگیری های معاون اول رئیس جمهور بعنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در اولین حضور معاون اول رئیس جمهور در وزارت اقتصاد، برنامه های عملیاتی اولویت دار این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وزیر اقتصاد افزود: امروز با حضور رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی، گزارش اقدامات وزارتخانه در راستای برنامه های  اولویت دار اقتصاد مقاومتی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: سیاستهای اقتصاد مقاومتی فرصتی بود که در اختیار کشور قرار گرفت تا قدمهای موثری در راستای ساختن اقتصاد کشور برداشته شود.

وی تصریح کرد: این اقدامات در دو حوزه مشکلات اقتصادی مربوط به دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد ایران صورت گرفت.

طیب نیا هدف از اجرای این اقدامات را دستیابی به رشد اقتصادی بالا، جلوگیری از نوسانات نرخ رشد اقتصادی و نیز افزایش سهم بهره وری در رشد اقتصادی و جایگاه دانش و فناوری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم برای اولین بار در اقتصاد ایران یک برنامه کمی عملیاتی زمانبندی شده طراحی، تنظیم و اجرا نماییم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اهداف این برنامه بصورت کمی بیان و برنامه ها و فعالیتهای لازم برای دستیابی به این اهداف شناسایی می شود.

طیب نیا افزود: کلیه برنامه ها به ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش می شود و رئیس این ستاد نیز با حضور در وزارتخانه ها، برنامه ها را هدایت می کند.

نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی وزارت اقتصاد با حضور معاون اول رئیس جمهور همچنان ادامه دارد.