۰ نفر

آخوندی عنوان کرد: اتفاقات مثبت راه‌آهن در طول ۳ سال گذشته

۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰
کد خبر: 163912
آخوندی عنوان کرد: اتفاقات مثبت راه‌آهن در طول ۳ سال گذشته

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که راه‌آهن در طول سه سال گذشته در صدر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار داشته اعلام کرد که به نظر می‌رسد دست تقدیر بر آن بود که تمام تلاش‌های راه‌آهن در طول سال‌های گذشته تحت‌الشعاع یک حادثه تلخ قرار گیرد.

عباس آخوندی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت راه‌آهن تصریح کرد: دولت یازدهم و البته وزارت راه و شهرسازی در این دولت کار خود را در زمانی آغاز کرد که از نظر تامین منابع مالی کشور در شرایط خشکسالی قرار داشت. با این وجود ما تلاش کردیم با نگاه مثبت دکتر پورسید آقایی _ مدیرعامل پیشین شرکت راه‌آهن – از ابتدای دولت تاکنون شرایط را برای پیشبرد اهداف مدنظر در این زمینه به وجود آوریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که با وجود تمام دشواری‌های اقتصادی سال‌های اخیر در عرصه راه‌آهن اتفاقات مثبت فراوانی رخ داده است، گفت: بحث نوسازی ناوگان، بهبود زیرساخت‌های ریلی و در نظر گرفتن مشوق‌های گسترده برای جذب حداکثر سرمایه‌گذاری‌ تنها بخشی از اتفاقات و اقداماتی است که در طول این سال‌ها در این عرصه رقم خورده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با وجود تمام این اتفاقات مثبت که هر یک از آنها می‌تواند تاثیراتی جدی بر صنعت ریلی ایران به وجود آورد، متاسفانه دست تقدیر اینگونه رقم زد که تمام تلاش‌های راه‌آهن در طول این سال‌ها با یک حادثه تلخ تحت‌الشعاع قرار گیرد.

آخوندی با تشکر از مجموعه اقدامات مدیر عامل سابق راه‌آهن در طول سه سال گذشته، اظهار کرد: مدیر عامل جدید این شرکت از افراد مصمم، با تخصص و مسوولیت‌پذیر به حساب می‌آید که من این مسائل را در جریان کار مشترک با ایشان دریافتم و امیدوارم اقدامات‌شان در این زمینه به روال گذشته ادامه پیدا کند.