۰ نفر

لاریجانی : تمدید تحریم ها به معنای بی اعتباری اوباما است

۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۸:۵۵
کد خبر: 162048
لاریجانی : تمدید تحریم ها به معنای بی اعتباری اوباما است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رای سه روز پیش مجلس سنا آمریکا نشان داد یک نفر هم از اعضای دموکرات این مجلس شانی برای باراک اوباما رئیس جمهور دموکرات آمریکا قائل نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سخنان خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه تمدید تحریم های ایران از سوی آمریکا به معنای بی اعتبار ی اوباما است اظهار کرد: رای سه روز پیش مجلس سنا آمریکا نشان داد یک نفر هم از اعضای دموکرات این مجلس شانی برای باراک اوباما رئیس جمهور دموکرات آمریکا قائل نیست.

وی با بیان اینکه مصوبه سنا خلاف توافق هسته ای است و رییس جمهور امریکا در این توافق با شرافت عمل نکرد افزود: این مصوبه در 8جا مخالف  برجام است و اقدام آمریکایی ها هیچ توجیهی از نظر بین المللی ندارد.

لاریجانی اضافه کرد: دولت مطابق مصوبه مجلس ، اقدام متقابل را هرچه سریعتر اجرا کند و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد‎. وی با اشاره به شهادت زائران ایرانی در بمب‌گذاری حله عراق گفت: شهادت 10ها نفر از زائران ایرانی اوج سبوعیت جریان تروریستی داعش را نشان داد.

لاریجانی افزود: در تاریخ اسلام کمتر سابقه‌ای به این وقاحت سراغ داریم که گروهی در انجام اعمال خود تا به این حد لاابالی باشند. رئیس مجلس اظهار داشت: در این شرایط به هم ریخته امنیتی در منطقه ایران با تدبیر و با همت نیروهای مسلح و امنیتی خوشبختانه از امنیت پایدار برخوردار است.