۰ نفر

طیب نیا هفته آینده به مجلس می‌رود

۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
کد خبر: 158922
طیب نیا هفته آینده به مجلس می‌رود

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته آینده برای پاسخ به پرسش دو نماینده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

 مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار است هفته آینده برای پاسخ به سوال جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب و علی ادیانی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسات هفته آینده خانه ملت، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه به انضمام پروتکل الحاقی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری لیتوانی را بررسی کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری میان ایران و ژاپن و گزارش کمیسیون قضایی در مورد لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان نیز در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون بهداشت مجلس در رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توزیع منابع در طرح تحول سلامت و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق کالا و بررسی سیاست های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت های مختلف در مجلس قرائت شود.