۰ نفر

نعمت‌زاده: بهره‌برداری از ۱۰ طرح صنعتی همزمان با سفر رییس جمهوری به البرز

۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
کد خبر: 158803
نعمت‌زاده: بهره‌برداری از ۱۰ طرح صنعتی همزمان با سفر رییس جمهوری به البرز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که در جریان سفر رئیس جمهوری به استان البرز 10 طرح صنعتی این استان از طریق ویدئو کنفرانس مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.

محمدرضا نعمت زاده گفت: در ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس 10 طرح صنعتی امروز به سبب حضور رئیس جمهوری در استان البرز مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت که تولید فرآورده های نفتی با سرمایه گذاری 50 میلیاد تومان توسط بخش خصوصی و 3 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی از جمله این پروژه ها بوده است. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه تولید کنتور هوشمند برق در ساوجبلاغ با ظرفیت 2 میلیون تن کنتور هوشمند از جمله این پروژه ها است، افزود: صادرات به کشورهای خارجی شروع شده و درصدد توسعه بازارهای صادراتی هستیم. 

نعمت زاده خاطر نشان کرد: تولید لوله های آلمینیومی و فولاد در اشتهارد آماده بهره برداری است. 

وی گفت: بسته بندی آب معدنی و آب درمانی با 6 هزار تن ظرفیت در سال از دیگر پروژه های مذکور محسوب می شود، تولید انواع داروی پوستی در اشتهارد با حدود 21 تن و 514 هزار عدد دارو صورت گرفته است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این پروژه ها در مجموع پروژه های با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان بستر اشتغال یک هزار نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 7 پروژه دیگر آغاز شده است. 

نعمت زاده اضافه کرد: عملیات اجرایی ایجاد سایت نمایشگاهی دائم استان البرز در 47 هکتار زمین آغاز شد و ظرف یک سال بهره برداری از فاز یک این نمایشگاه محقق می شود.