۰ نفر

حرکت دولت یازدهم براساس عقلانیت انجام می‌شود

ربیعی:مساله مهم امروز افزایش کارآمدی دولت است

۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
کد خبر: 157438
ربیعی:مساله مهم امروز افزایش کارآمدی دولت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم دولت عقلانیت و کار کارشناسی است و حرکت در این دولت براساس عقلانیت انجام می شود نه اقدامات تندروگرایانه.

 علی ربیعی روز گذشته در دیدار با آیت الله جزایری با ابراز خرسندی از حضور در خوزستان و بیت آیت الله جزایری به صحبت‌های نماینده ولی فقیه اشاره و اظهار کرد:‌ نکات علمی، فنی و واقعی در صحبتهای مطرح شده از سوی آیت الله جزایری مورد تاکید ما هم هستند و خروج کشور از مسایل یاد شده همین نکاتی است که آیت الله جزایری فرمودند.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به سوابق کابینه دولت روحانی در جبهه‌های جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد:‌ نسبت دولت یازدهم با دین مداری و روحانیت و یا اعتقاد کابینه به ارزش های دینی و اعتقادی و همچنین حضور افراد در جنگ و جبهه ها کمتر بیان شده است.  

ربیعی با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله دولت بالا بردن کارآمدی دولت و حل مسایل معیشتی مردم است، گفت:‌ زمینه ساز اصلی در حرکت به این سمت و سو در دولت ایجاد امید در مردم است. زمینه ساز حل مسایل و مشکلات مردم روح مسئولیت اجتماعی و اعتقاد به اینکه همه باید در کنار هم باشیم، است.  

وی افزود:‌ در دولت یازدهم با اعتقاد به اینکه امروز همه ایرانیان دست به دست هم و در کنار هم هستیم، گروه های مختلف به ویژه روحانیت عزیز از دولت حمایت می‌کنند و این مساله از الزامات بی بدیل برای وصول به موفقیت است.  

ربیعی، آیت الله جزایری را در محوریت استان خوزستان دانست و با بیان اینکه آیت الله جزایری به تعبیری نوستالژی مردم خوزستان است، اظهار کرد:‌ دولت یازدهم بی صدا در خدمت مردم است و این موضوع و چند خصوصیت دیگر دولت کمتر مورد بیان و بحث قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم دولت مدارا و سختکوشی است و افرادی مانند آیت لله جزایری می توانند در زمینه ایجاد اجماع عمومی جهت کمتر کردن درد و فقر و رنج مردم زمینه ساز باشند.