۰ نفر

علاءالدین بروجردی تصریح کرد؛

دولت بدون کمک بخش خصوصی توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارد

۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳
کد خبر: 156842
دولت بدون کمک بخش خصوصی توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کاری همه مسئولان باید مقوله اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی در جلسه شورای راهبردی بروجرد، اظهار کرد: دولت به تنهایی توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارد و بخش خصوصی باید به این عرصه ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی، افزود: همه باید در جنگ اقتصادی لباس رزم بپوشیم و برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به عدم وجود امنیت شغلی کارگران بروجرد، تصریح کرد: عدم وجود امنیت شغلی برای کارگران یک معضل نگران‌کننده است.

بروجردی اضافه کرد: باید اولویت‌ها را همانند دوران جنگ تحمیلی روی رفع مشکلات اقتصادی گذاشت چراکه این جنگ تمام‌عیار اقتصادی است.

وی بیان کرد: مشکلات شهرداری بروجرد و برخی از واحدهای صنعتی این شهرستان از جمله سامان کاشی، نساجی و کاشی جم موجب شده تا امنیت شغلی دغدغه اصلی مردم این شهرستان شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: اعطای تسهیلات 50 میلیارد تومانی به نساجی بروجرد راهکاری در جهت بهبود اوضاع فعلی این کارخانه است.