۰ نفر

ربیعی:دیگر سوزن بانان ناشی قطار توسعه کشور را به بن بست نمی‌برند

۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
کد خبر: 155993
ربیعی:دیگر سوزن بانان ناشی قطار توسعه کشور را به بن بست نمی‌برند

"خوشبختانه دیگر سوزن بانان ناشی قطار توسعه کشور را به بن بست نمی برند."

منطقه اصفهان علی ربیعی امروز در آئین افتتاح کارخانه تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: صندوق های بازنشستگی در اقتصاد دنیا در برخی از کشورها حدود 180 درصد از سهم GDP تولید ناخالص ملی را شامل می شوند و نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارند. اما در ایران سهم صندوق ها شاید به 25 درصد نیز نرسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: دائما در مورد صندوق ها با جملاتی روبرو می شویم که در سیستم اقتصادی دولت مورد بی مهری قرار می گیرند و در وزارت کار برای صندوق ها بیمه ای داریم تا این صندوق ها در خدمت توسعه ملی حضور پیدا کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: خوشبختانه صندوق ها در دوران رکود نیروی کار را حفظ کردند، باعث نشدند تا به بیکاری دامن زده شود و به سمت شفافیت پیش رفتند.

ربیعی با بیان اینکه اقتصاد مردمی با روح اقتصاد مقاومتی با صندوق ها محقق خواهند شد اظهار کرد: می توان با حمایت صندوق ها در ریل اقتصاد مقاومتی زمینه اقتصاد و توسعه را در کشور دنبال کرد.

وی با بیان اینکه امروز صرفا رونمایی از یک محصول فولادی نیست، گفت: تحقق همت ذوب آهنی ها در رکود را امروز شاهد هستیم، امروز نماد غیرت ایران را افتتاح می کنیم.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید جریان اقتصادی را دارد به ریل درست می نشاند. مشاهد می شود که در چند سال گذشته دولت در حال شکوفا شدن است. خوشبختانه دیگر سوزن بانان ناشی قطار توسعه کشور را به بن بست نمی‌برند.

وی اضافه کرد: ریل توسعه کشور بر ریل ملی که ذوب آهن ساخته قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: استان اصفهان نماد دو چرخش است، در این استان هم سانتریفیوژ می‌چرخد و هم صنعت.