۰ نفر

ربیعی: اساس اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی هستند

۹ مهر ۱۳۹۵، ۱:۵۵
کد خبر: 148720
ربیعی: اساس اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی هستند

وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به فعالان تولیدی اظهار کرد که بی‌گمان اساس اقتصاد مقاومتی، واحدهای تولیدی هستند و باید در راستای این برنامه همت و تلاش شود.

علی ربیعی در جلسه اقتصاد مقاومتی در بجنورد با تاکید بر اینکه اگر ما توقف کنیم کشورها از ما عبور خواهند کرد، اظهار کرد: بنابراین پنج تا ۱۰ سال زمان برای رشد و توسعه داریم و اکنون فضای بسیار خوبی در کشور برای این مهم فراهم شده است.

وی درباره برجام بیان کرد: برجام زمینه‌ای برای رشد و توسعه کشور بود که از این‌ رو باید از این فرصت برای توسعه کشور استفاده شود و می‌توان صادرات را با این ظرفیت توسعه داد.

ربیعی افزود: دولت همه مسائل در بخش‌های گوناگون را پیش‌بینی کرده البته در دولت برخلاف گذشته تصمیمات آنی گرفته نشده از این‌رو شاهد ثبات و آرامش در همه عرصه‌ها ازجمله نرخ ارز و بازار هستیم.

وی نقش اقتصاد مقاومتی در شکوفایی اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیشتر کار کنیم و وقت بگذاریم و اگر می‌خواهیم کشور به توسعه برسد باید به سمت عقلانیت رفته و با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

ربیعی اظهار کرد: اساسا در راستای اقتصاد مقاومتی باید تغییرات صورت بگیرد و استان‌ها به‌ عنوان کانون حرکت در راستای تحقق این برنامه نقش بسیار مهمی دارند.

وزیر کار، تعاون و ورفاه اجتماعی با بیان اینکه اگر کرمان بعد از انقلاب خودش را رشد داده و یا اصفهان توسعه‌ یافته به دلیل حرکت‌های داخل استان بود، افزود: از این‌ رو باید تعصب‌های شهرستانی بخشی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کنار بگذاریم.