۰ نفر

الحاق شرکت دخانیات به وزارت صنعت رد شد

۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۵
کد خبر: 143028
الحاق شرکت دخانیات به وزارت صنعت رد شد

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح الحاق شرکت دخانیات ایران به وزارت صنعت، معدن و تجارت را به دلیل مغایرت با اصل 44 به عنوان کمیسیون فرعی رد کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سعید باستانی گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت که موادی از آن به طور مستقیم مربوط به کمیسیون بود و موادی دیگر از به صورت غیرمستقیم به کمیسیون ارتباط داشت که پس از بررسی، کلیه مواد به تصویب رسید.

وی با اشاره به موضوعات مواد فوق گفت:‌این مواد شامل اعلام جرم علیه اسناد آلوده کننده هوا ، شرایط اضطراری و دستگاه مسئول مدیریت این شرایط و تعیین مصادیق مجرمانه برای دستگاه‌هایی است که از انجام وظایف استنکاف می‌کنند، دریافت تائیدیه توسط سازندگان و تولیدکنندگان انواع وسایل نقلیه موتوری ، مجاز با میزان آلایندگی مورد تائید از سازمان محیط زیست از مهمترین موضوعات این مواد بود.

نماینده مردم تربت حیدریه از  تصویب کلیات لایحه موافقت نامه ایران و قبرس به منظور اجتناب از اخذ  مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد به انضمام تشریفات الحاقی خبر داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم‌چنین از به تصویب رسیدن  لایحه تصویب احکام و مصوبات  بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جهانی قدس منعقد شده در دوحه در سال 2012 سخن گفت.