۰ نفر

نرم افزار جدید "اقتصاد آنلاین" رونمایی شد

۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵
کد خبر: 136363
نرم افزار جدید "اقتصاد آنلاین" رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد آنلاین با هدف گسترش خدمات رسانه‌ای و در پاسخ به برخی نارضایتی‌های مخاطبان از قطعی های مکرر سایت و کُندی سرعت از امروز در قالب جدید و با امکانات فراوان ارتباطی منطبق با بالاترین استانداردهای روز دنیا در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

"اقتصاد آنلاین" در راستای احترام به مخاطبان و افزایش رضایت عمومی در پاسخ به انتقادات مطروحه و نارضایتی فعالان اقتصادی از قطعی های مکرر سایت و کُندی سرعت، با ارتقای بخش فنی کلیه مشکلات در حوزه نرم افزاری و سرعت انتقال اخبار را که به علت حجم بالای بازدید در ساعاتی از روز به وجود می‌آمد رفع نموده و تا پس از این شاهد اینگونه نواقص نباشیم.

در سایت جدید اقتصاد آنلاین، دسترسی ها و امکانات جدید، جذاب و منحصر به فردی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به ارتقای پرتال اقتصاددانان، ایجاد پرتال مدیران و همچنین نسخه زبان دوم سایت (انگلیسی) اشاره کرد که به زودی عرضه و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

امکانات جدید در جستجوی اخبار حوزه های اقتصادی و آگاهی از جزئیات وقایع روز ایران و جهان، ارتقای نمودارها و جداول بازارهای مالی ایران و امکان رصد تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت آن و همچنین سهولت دسترسی به اطلاعات، رصد قیمت انواع کالا در بازار و انعکاس و معرفی آن به بازار تقاضا در قالب جداول روزانه و ... بسیاری دیگر از موارد از ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های پرتقاضای سایت است که با یک گشت و گذار کوتاه در اقتصاد آنلاین قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است به رغم همه مشکلات به وجود آمده طی ماه‌های اخیر، اقتصاد آنلاین با ثبت بهترین رنک در الکسا توانست به عنوان پر بازدیدترین وب‌سایت خبری-تحلیلی اقتصادی در ایران شناخته شود و این پایگاه خبری هم اکنون پرمخاطب ترین پایگاه خبری مجازی در حوزه اقتصاد محسوب می شود.

امید آنکه پیش از گذشته در امر خطیر اطلاع رسانی به آحاد مردم عزیز کشورمان و فعالان اقتصادی کوشا باشیم.

منتظر دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همراهان ارزشمند هستیم.

ایمیل: info@eghtesadonline.com