۰ نفر

قابلیت جدید صرافی برتر رمزارز؛

قابلیت جدید صرافی بایننس در جهت حفظ دارایی مشتریان

۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 695702
قابلیت جدید صرافی بایننس در جهت حفظ دارایی مشتریان

بایننس، بزرگترین صرافی دارایی‌های رمزنگاری شده از نظر حجم معاملات جهانی، اعلام کرد که امکان تسویه حساب خارج از صرافی را برای مشتریان نهادی راه‌اندازی کرده است. به واسطه این راه‌حل که نام آن Binance Mirror است، موسسات می‌توانند مقدار مشخصی از ارز دیجیتال را در کیف پول ذخیره‌سازی سرد واجد شرایط قفل کنند و دارایی‌ها در حساب صرافی بایننس آنها با موجودی ۱:۱ منعکس می‌شود.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ Binance Mirror به سرمایه گذاران نهادی اجازه دسترسی به نقدینگی از طریق دارایی های نگهداری شده در انبار سرد را می دهد.

روز دوشنبه، بایننس راه‌اندازی راه‌حل تسویه حساب خارج از صرافی به نام Binance Mirror را اعلام کرد. اساساً، سرمایه گذاران نهادی می توانند با اتصال کیف پول سرد واجد شرایط خود به Binance Custody، وثیقه را قفل کنند، سپس دارایی ها را می توان در حساب صرافی بایننس آنها منعکس کرد.

بایننس خاطرنشان می‌کند که دارایی‌هایی که در کیف پول سرد نگه داری می شود تا زمانی که موقعیت آن در صرافی بایننس باز باشد، ایمن نگه داشته می‌شود که در هر زمان می‌توان آن را تسویه کرد.

صرافی بایننس همچنین توضیح داد که دارایی‌های نگهداری شده در Binance Mirror «بیش از 60 درصد از کل دارایی‌های تضمین شده در Binance Custody را تشکیل می‌دهند». صرافی اعلام کرد بایننس میرر در سه ماهه پایانی سال 2022 رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

با استفاده از Binance Mirror  یا همان بایننس آینه، سرمایه گذاران نهادی به طیف وسیعی از محصولات موجود در صرافی بایننس و همچنین "وام های VIP نهادی" دسترسی دارند.

 آتنا یو، نایب رئیس Binance Custody، توضیح داد که موسسات به دنبال امنیت درجه یک هستند.

معاون Binance Custody روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: "ما بخش زیادی از سال گذشته را صرف پالایش عملیات Binance Mirror کردیم تا به مشتریانمان کمک کنیم نقدینگی ‌هایشان را که در کیف پول های سرد نگهداری کنند."

 "ما بسیار هیجان زده هستیم که امروز در اینجا هستیم و نمی توانیم منتظر باشیم تا ویژگی های جدید آینده خود را معرفی کنیم که عملکرد Binance Mirror را بیش از پیش ارتقا می دهد."

بعد از راه اندازی Binance Mirror این صرافی به دنبال مجوز گرفتن در هفت کشور اتحادیه اروپا است.

 در آغاز سال 2023، این شرکت همچنین اخیراً به انجمن متخصصان تأیید شده تحریم ملحق شد.

 زیرمجموعه نگهبانی از دارایی های کاربران به نام Binance Custody، در دسامبر 2021 راه اندازی شد و حساب های جداگانه و سیستم های کیف پول را ارائه می دهد.