۰ نفر

بهترین‌های بازار رمزارزها در هتفه گذشته؛

کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته اند؟

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبر: 679260
کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته اند؟

متیک، ترا کلاسیک و سولانا بهترین آلت کوین‌های هفته گذشته هستند. زیرا قیمت متیک به دنبال حرکت به رسیدن به سطح قیمتی ۱٫۳۸۲۶ دلار است. همچنین ترا کلاسیک و سولانا در حال تلاش برای ادامه حرکت صعودی خود هستند.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ سه رمزارز برتر هفته اول نوامبر از نظر عملکرد مثبت عبارتند از؛ پالیگان (متیک)، ترا کلاسیک (LUNC) و سولانا.

متیک (MATIC)

با توجه به پلتفرم کوین مارکت کپ که داده‌های بازار رمزارزها را دنبال می‌کند، قیمت متیک علیرغم کاهش ۵.۲۹ درصدی قیمت متیک در ۲۴ ساعت گذشته، در ۷ روز گذشته ۲۳.۵۹ درصد افزایش یافته است. این رشد صعودی قیمت این ارز دیجیتال را تقریباً به ۱٫۳۰ دلار رسانده است. در مقایسه با دو رهبر بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، قیمت متیک به ترتیب ۴٫۱۵ و ۲٫۹۳ درصد کاهش یافته است.

کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته اند؟

نمودار هفتگی برای MATIC/USDT منبع: CoinMarketCap.

قیمت متیک از محدوده مقاومتی ۰٫۹۷۹۲ دلار عبور کرد و اکنون به سمت ۱٫۳۸۵ دلار حرکت می‌کند. اگر متیک با موفقیت این سطح را نیز به سمت بالا بشکند، هدف بعدی محدوده ۱٫۷۵۲۳ دلار خواهد بود.

ترا کلاسیک  (LUNC)

قیمت LUNC اگر چه در ۲۴ ساعت گذشته ۴٫۹۲ درصد کاهش داشته است، اما نسبت به هفته گذشته ۴٫۶۷ درصد افزایش یافته است. در نتیجه حرکت قیمت هفتگی، LUNC اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۲۴۹ دلار معامله می‌شود. LUNC همچنین در برابر BTC و ETH به ترتیب ۳٫۹۸ و ۲٫۷۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته ضعیف شده است.

کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته اند؟

نمودار روزانه برای LUNC/USDT منبع: CoinMarketCap.

قیمت LUNC در تلاش برای شکستن خطوط روزانه میانگین متحرک نمایی EMA ۲۰ و EMA ۵۰ روزه است. EMA  ۵۰ در حال حاضر بالای خط EMA  ۲۰ قرار دارد که یک علامت نزولی است. با این حال، این دو خط به دنبال عبور صعودی هستند، زیرا حاشیه موجود بین آنها همچنان در حال کاهش است. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت LUNC می‌تواند به سمت ۰٫۰۰۰۳۱ دلار حرکت کند.

سولانا (SOL)

قیمت سولانا علاوه بر تقریباً رشد ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، ۸٫۳۰ درصد در ۷ روز گذشته افزایش یافته است. این رشد اخیر قیمت این رمزارز را در زمان انتشار این متن به ۳۶٫۲ دلار رساند. سولانا همچنین در برابر BTC و ETH به ترتیب ۳٫۴۹ و ۴٫۷۱ درصد در این بازه زمانی تقویت شده است.

کدام آلت کوین ها بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته اند؟

نمودار هفتگی برای SOL/USDT منبع: CoinMarketCap.

سولانا سطح مقاومت هفتگی را در محدوده ۳۷٫۷۴ دلار به چالش می‌کشد. یک چالش موفق در این سطح شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال به محدوده قیمتی ۴۵٫۷۶ دلار خواهد بود. سناریوی حرکت به سمت این سطح جدید با عبور هفتگی EMA  ۹ از EMA ۲۰ در نمودار هفتگی سولانا تقویت خواهد شد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.