۰ نفر

یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری اعلام کرد؛

ارائه خدمات رمزارزی توسط فیدلیتی

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 678783
ارائه خدمات رمزارزی توسط فیدلیتی

یکی از بزرگ‌ترین شرکت های سرمایه گذاری جهان، فیدلیتی، محصول جدید تجارت ارزهای دیجیتال خود را رسما آغاز کرده است. این شرکت، معاملات کریپتو بدون کمیسیون را برای سرمایه گذاران خرد راه اندازی می‌کند .

اقتصاد آنلاین-مهرداد فرامهر؛ شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی، بیش از ۹.۹ تریلیون دلار دارایی را اداره می کند و به تازگی لیست انتظاری را برای خدمات جدید ارزهای دیجیتال خود اعلام کرده است. این سرویس که خبر آن صبح پنجشنبه منتشر شد، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و اتریوم را از طریق این شرکت ارائه می دهد .

این خبر اولین بار توسط CNBC گزارش شد که اعلام کرده Fidelity Crypto   به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم را خریداری کنند و یا بفروشند. این سرویس به حداقل حساب ۱ دلاری برای شروع معاملات نیاز دارد و به کاربران امکان دسترسی به خدمات معاملاتی را از طریق شرکت تابعه خود، Fidelity Digital Assets   می دهد .

در بیانیه‌ای که با CNBC به اشتراک گذاشته شد، فیدلیتی بر تقاضای مشتری محور برای خدمات توسعه یافته تاکید کرد. وی اظهار داشت: " بخش قابل توجهی از مشتریان فیدلیتی در حال حاضر به کریپتو علاقه‌مند بوده و مقداری از دارایی خود را در قالب کریپتو نگهداری می کنند‌. ما ابزارهایی برای حمایت از انتخاب در اختیار آنها قرار می دهیم تا بتوانند از آموزش، تحقیق و فناوری فیدلیتی بهره ببرند .

یکی از جذابیت‌های بزرگ محصول تجاری تازه توسعه‌یافته این است که معاملاتی که از طریق سرویس جدید فیدلیتی انجام می‌شوند، بدون کارمزد هستند. با این حال، این شرکت سرمایه‌گذاری در هر قیمت اجرای معامله، ۱ درصد کارمزد را در نظر می گیرد .

کارگزاری فیدلیتی با پیوستن به شرکت هایی مانند رابین‌هود، بایننس و دیگران، گزینه دیگری برای تجارت ارزهای دیجیتال بدون کمیسیون برای سرمایه گذاران آمریکایی است. سرمایه گذاران به طور پیوسته از خدمات سنتی دور شده اند تا درآمدزایی بهتری داشته باشند. شرکت هایی مانند Fidelity Crypto به دنبال پاسخگویی به این خواسته بازارهای مالی هستند .

روز گذشته شاهد این بودیم که این سرویس لیست انتظار دسترسی اولیه خود را برای کاربران بالقوه باز کرد. با این حال، هیچ بازه زمانی برای اجرای فعال این سرویس مشخص نشده است .