۰ نفر

پیش بینی مسیر پیش روی برترین آلت‌ کوین؛

اتریوم عملکردی بهتر از بیت کوین خواهد داشت؟

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 677609
اتریوم عملکردی بهتر از بیت کوین خواهد داشت؟

قیمت اتریوم طی ۷ روز گذشته حدوداً بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است. در حالی که اکثر دیگر ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت‌کوین به این میزان رشد نکرده‌اند، اما در تلاش برای ادامه دادن به مسیر صعودی خود هستند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ در بین ارزهای دیجیتال در جهان از نظر ارزش بازار، نتوانست سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار ندهد. با این حال، در بحبوحه افزایش عدم اطمینان در بازار، ETH موفق شده است یک افزایش قیمت قابل توجه را در بین ارزهای دیجیتال برتر ثبت کند.

پیشی گرفتن اتریوم از بیت‌کوین

به گفته Santiment، تسلط قیمت اتریوم بر بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال برتر در ماه اکتبر افزایش یافته است. قیمت اتریوم طی ۳۰ روز گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش یافته است در حالی که سایر ارزهای دیجیتال در تلاش برای ادامه دادن هستند. قیمت بیت‌کوین در همین بازه زمانی ۷ درصد افزایش داشته است. در همین حال، سایر ارزهای دیجیتال برتر مانند ریپل، کاردانو و سولانا در ۳۰ روز گذشته حدود ۵ درصد کاهش قیمت داشته‌اند.

اتریوم در زمان انتشار این متن با قیمت متوسط ۱.۶۲۹ دلار معامله می‌شود. قیمت ETH در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد دیگر افزایش یافته است. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲ درصد افزایش به ۲۰.۱ میلیارد دلار رسیده است.

آیا اتریوم می‌تواند این رالی را حفظ کند؟

پس از ارتقاء مرج، افزایش قابل توجهی در تعداد کل آدرس‌های اتریوم مشاهده می‌شود. اما آدرس‌های فعال آن نسبتاً افت داشته‌اند. به طوری که در ۱۵ سپتامبر، آدرس‌های فعال در شبکه اتریوم حدود ۶۱۹ هزار عدد بود. در حالی که رشد شبکه در آن لحظه ۶۴۷۶۵ محاسبه شد اما رشد شبکه اتریوم در ۳۰ اکتبر به سطح ۶۵۶۳۷ رسید. در حالی که آدرس‌های کیف پول فعال در شبکه ETH تقریباً در سطح ۴۰۸ هزار مورد قرار دارند. Santiment گزارش می‌کند که اگر اتریوم بخواهد یک رالی مستمر قوی داشته باشد، باید احتمالاً فعالیت آدرس‌ها از اینجا به بعد بهبود یابد.

نمودار ارز دیجیتال

از سوی دیگر، عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها با ۸.۴۸ درصد کمترین میزان چهار ماهه خود مواجه شده است. البته لازم به ذکر است که آدرس‌های کوچک دارای بیت‌کوین که به طور متوسط ۰.۱ تا ۱۰ بیت‌کوین را در خود جای داده بودند، در زمانی که بیت‌کوین در بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود قرار داشت، تقریباً ۱۶ درصد از کل بیت‌کوین‌های موجود را در اختیار داشتند. با این حال، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد افزایش یافته است. بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده قیمتی۲۰.۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.