۰ نفر

تحلیلی بر روند تکنیکالی ADA؛

قیمت کاردانو به ۰.۴۵ دلار می رسد؟

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
کد خبر: 676734
قیمت کاردانو به ۰.۴۵ دلار می رسد؟

قیمت کاردانو شاهد حرکت انفجاری ۱۲ درصدی بود که آن را به بالای محدوده ۰.۳۸۰ دلار و متحرک نمایی ۳۰ روزه در ۰.۳۹۳ دلار رساند. با سرد شدن بازار، ADA بین حفظ جایگاه خود و صعود یا عقب نشینی به ۰.۳۷۲ دلار و بهبودی قبل از مرحله بعدی، باید تعیین وضعیت کند. بسته شدن کندل روزانه زیر ۰.۳۴۸ دلار، تز صعودی را برای این رمزارز باطل می‌کند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ قیمت کاردانو پس از حرکت پرنوسان خود در ۲۴ ساعت گذشته در مکان حساسی قرار دارد. سرمایه گذاران باید احتیاط کنند که به دام نیفتند. یک استراتژی بهتر این است که منتظر باشیم تا ADA به سطوح قوی حمایتی برگردد.

محدوده قیمت کاردانو می‌تواند جذاب تر شود

قیمت کاردانو در ۲۶ اکتبر ۱۲ درصد افزایش یافت و از دو مانع یعنی حد پایین محدوده ۰.۳۸۰ تا ۰.۶۰۹ دلار و میانگین متحرک نمایی ۳۰ روزه (EMA) در ۰.۳۹۳ دلار، مهم عبور کرد. این حرکت نشان دهنده احیای حرکت صعودی است و احتمالاً ADA را در روزهای آینده بالاتر خواهد برد.

در حالی که چشم انداز صعودی است، بدون شک، فعالان بازار باید صبور و منتظر عقب نشینی باشند. از آنجایی که ADA بین EMA های ۳۰ روزه و ۱۰۰ روزه به ترتیب ۰.۳۹۳ و ۰.۴۱۳ دلار معامله می‌‌شود، سرمایه گذاران باید توجه زیادی به حرکت بیت‌کوین داشته باشند. یک اصلاح در رمزارز برتر می‌تواند به شکست سطح ۰.۳۹۳ دلار برای قیمت کاردانو و با آزمایش مجدد سطوح حمایتی ۰.۳۸۰ دلار یا ۰.۳۷۲ دلار منجر شود. انباشت ADA در این سطوح نسبت ریسک به بازدهی (Risk-to-Reward) بهتری را فراهم می‌کند.

با این حال، اهداف این حرکت صعودی محدوده ۰.۴۳۴ دلار خواهد بود، اما یک چرخش در این سطح به قیمت کاردانو اجازه می‌دهد تا بالاتر رفته و متحرک نمایی ۱۰۰ روزه را در ۰.۴۵۸ دلار و ۵۰ درصد سطح فیبوناچی اصلاحی در ۰.۴۹۴ دلار را بازبینی کند. در مجموع، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار افزایش ۳۲ درصدی قیمت کاردانو را پس از بازگشت به ۰.۳۷۲ دلار داشته باشند.

نمودار

نمودار یک روزه ADAUSDT.

در حالی که همه چیز برای قیمت کاردانو رو به افزایش است، شکست کف حمایتی ۰.۳۷۲ دلار نشان می‌دهد که خریداران متعهد نیستند. چنین تحولی می‎تواند منجر به بسته شدن کندل روزانه به زیر سطح ۰.۳۴۸ دلار شود که می‎تواند پایین ترین سطح را ایجاد کند و تز صعودی فوق را برای ارز دیجیتالی که به "قاتل اتریوم" نیز معروف است، بی اعتبار کند. به عبارت دیگر، این سناریو می‌تواند باعث شود که قیمت کاردانو به طور بالقوه به پایین ترین سطح خود در ۲۱ اکتبر یعنی محدوده ۰.۳۲۹ دلار ریزش کند و از آن پس تلاش کند تا روند صعودی اصلی را بهبود بخشد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.