۰ نفر

ورود یکی از رمزارزها به صنعت پزشکی؛

مشارکت کاردانو در خدمات درمان

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 675926
مشارکت کاردانو در خدمات درمان

پلتفرم Citaldoc یکی از پلتفرم های کاربردی پزشکی از راه دور در بازار آمریکای لاتین با بیش از ۶۵۰۰۰۰ بیمار بالقوه، جزئیات استفاده آزمایشی از توکن کاردانو(ADA ) را به اشتراک می گذارد. پلتفرم Citaldoc در حال استفاده آزمایشی از توکن کاردانو ADA به عنوان روش پرداخت است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ طبق بیانیه ای که توسط تیم Citaldoc در حساب اصلی توییتر به اشتراک گذاشته شده است، این پلتفرم به صورت آزمایشی از  توکن کاردانو ADA، برای ماژول پرداخت خدمات از راه دور خود استفاده کرد.

رمز ارز

 همانطور که در تصویر نشان داده شده است، یک تراکنش با حجم ۱۰۰۰۰ ADA آزمایشی با موفقیت توسط شبکه کاردانو پردازش شده است. این تراکنش با کارمزد ناچیز ۰.۰۰۱۷٪ انجام شد.

تیم Citaldoc تاکید کرد که این نقطه عطف برای آنها احساس شعف فراوانی دارد، زیرا استفاده از رمزارزها برای دسترسی Citaldoc به مشتریان بالقوه از اهمیت بالایی برخوردار است. کاردانو در آمریکای لاتین طرفداران بسیاری دارد. این اتفاق با مشارکت بایننس صورت گرفته است. دارندگان کارت اعتباری بایننس می توانند به صورت یکپارچه از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت استفاده کنند.

همچنین پروژه Help۲Health یکی از محبوب‌ترین پروژه های پزشکی از راه دور چندی پیش ۱ میلیون توکن کاردانو برای توسعه زیرساخت های خود از بنیاد کاردانو دریافت کرد که نشان دهنده توجه ویژه بنیاد کاردانو به مسئله بهداشت و درمان است.