۰ نفر

دیدگاه صعودی استراتژیست بلومبرگ به رمزارزها؛

قیمت بیت کوین تخفیف مناسبی خورده است

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰
کد خبر: 675299
قیمت بیت کوین تخفیف مناسبی خورده است

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ می‌گوید قیمت بیت‌کوین به نرخ هش در ماه اکتبر تخفیف خوبی خورده است. این تخفیف بزرگترین رقم از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بوده است که می‌تواند باعث صعود بیت‌کوین شود.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در یک پست توییتری که در ۱۹ اکتبر منتشر شد، تحلیلگر بلومبرگ گفت که نرخ هش بالای بیت کوین که معیاری برای اندازه گیری قدرت پردازش و امنیت بلاک چین بیت کوین است نسبت به قیمت آن به بسیار بالاست.

این موضوع باعث شده است که بیت کوین برای سرمایه گذاری گزینه ایده آلی باشد.

مک گلون نموداری را به اشتراک گذاشت که میانگین ۱۰ روزه نرخ هش بیت کوین در ماه اکتبر را معادل با سطح ۷۰۰۰۰ دلار می‌داند ولی در حال حاضر قیمت ۱۹۵۰۰ دلار است.

مک‌گلون خاطرنشان کرد که چنین شکاف بزرگی بین قیمت و نرخ هش آخرین بار در نیم سال اول سال ۲۰۲۰ رخ داد.

مک گلون اشاره کرد این امکان وجود دارد که اکنون شاهد شکل گیری یک روند صعودی برای بیت کوین باشیم.

بیت کوین

نمودار نرخ هش بیت کوین و قیمت

تحلیلگر بلومبرگ که به عنوان طرفدار همیشگی بیت کوین شناخته می‌شود، گفت که نرخ‌ هش بالا، همراه با پذیرش و افزایش تقاضا و افزایش مقررات به این معنی است که بیت‌کوین اکنون تبدیل به جریان اصلی شده و قیمت آن هم تخفیف‌خورده است.

مک گلون در پست جداگانه‌ای در لینکدین گفت: ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بیت کوین دوباره بتواند عملکردی بهتر از دارایی‌های دیگر از خود نشان دهد.

مک گلون همچنین گفت که با توجه به قوانین عرضه و تقاضا، قیمت بیت کوین باید در طول زمان به افزایش خود ادامه دهد. او افزود که این ارز دیجیتال نشانه‌هایی از افزایش قیمت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد.

تحلیلگر بلومبرگ قبلا گفته بود بیت کوین احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ صعودی شود.

این تحلیلگر بلومبرگ عقیده دارد که بیت کوین زمانی که سهام ریزش می‌کند، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

 مک گلون پیش بینی کرد که بیت کوین پتانسیل رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار را در سال ۲۰۲۲ دارد.