۰ نفر

رشد بی سابقه تورم در کشور های پیشرفته؛

نرخ تورم در بریتانیا رکورد زد/ بیت کوین راه حل اصلی این مشکل است؟

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 675266
نرخ تورم در بریتانیا رکورد زد/ بیت کوین راه حل اصلی این مشکل است؟

نرخ تورم در بریتانیا همچنان در حال افزایش است و به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته یعنی ۱۰.۱% رسیده است. بر اساس ارقام دفتر آمار ملی بریتانیا، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ۱۲ ماه منتهی به سپتامبر ۲۰۲۲ به ۱۰.۱ درصد رسید، این عدد در ماه آگوست ۹.۹ درصد بود.

 اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ طبق داده‌های ONS، افزایش قیمت مواد غذایی بیشترین سهم را در تغییر نرخ تورم سالانه CPIH و CPI بین آگوست و سپتامبر 2022 داشته است.

نرخ تورم در بریتانیا رکورد زد/ بیت کوین راه حل اصلی این مشکل است؟

 بی بی سی گزارش داد که جنگ اوکراین منجر به افزایش قیمت غلات شد و همچنین به این موضوع اشاره کرد که قیمت محصولات لبنی در یک سال بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

افزایش بی وقفه قیمت ها در بریتانیا برای بیت کوین چه معنایی دارد؟

در ماه‌های اخیر، حجم معاملات پوند انگلیس در صرافی‌ها افزایش یافته است.

جردن واکر، مدیرعامل بیت کوین کالکتیو مستقر در بریتانیا گفت: با توجه به سیاست‌های فعلی بانک مرکزی انگلستان و دولت، تورم در بریتانیا دو رقمی شده است. من احساس می‌کنم این یک زنگ بیدارباش برای بسیاری از مردم در بریتانیا است که شروع به یادگیری در مورد اینکه چرا این اتفاق برای پول ما می‌افتد، کنند.

واکر توضیح داد که کنفرانس بیت کوین که قرار است در بریتانیا برگزار شود باید به آموزش مردم در مورد تورم کمک کند و راه حلی ارائه دهد که ما معتقدیم بیت کوین است.

جیمز دوار، شریک موسس Bridge2Bitcoin مستقر در بریتانیا گفت: دو مولفه برای تورم وجود دارد که باعث عدم تطابق عرضه/تقاضا شده است. یکی کرونا و دیگری جنگ اوکراین بوده است، سیاستمداران دائما استدلال می کنند که این رویدادها "خارج از" کنترل ما هستند و از آنها بعنوان مقصر تورم نام میبرند.

چیزی که ما چندان در مورد آن نمی شنویم "چاپ پول" است که از سال 2008 دولت ها و بانک های مرکزی دائما از این شیوه برای حل مشکلات خود استفاده می‌کنند.

سایمون رییس یک سازمان در بریتانیا که به دنبال کمک به کسب‌وکارهای محلی در بریتانیا برای کاهش هزینه‌های پردازش پرداخت با پذیرش بیت‌کوین است، گفت: متأسفانه همه افراد روی این کره خاکی در دوره‌ای متولد شده اند که پول، تحت کنترل دولت ها بوده است، اما این سیستم اکنون در این سیاره روبه مرگ است.

چاپ انبوه پول و تورم نابودی سیستم فیات را تسریع کرده است. خوشبختانه، بیت کوین به عنوان یک راه حل درست زمانی که بشریت به آن نیاز داشت ظاهر شد.

 بیت کوین پولی است که توسط مردم کنترل می‌شود و خوشبختانه توسط دولت قابل کنترل شدن نیست.

طی تحقیقاتی که انجام شده است پذیرش بیت کوین در بریتانیا در حال رشد است.

همچنین لایه هایلپرن، اینفلوئنسر بریتانیایی کریپتو، یکی از مدافعان سرسخت بیت کوین در توییتر بیان کرد: مردم بریتانیا باید به افزایش قیمت ها عادت کنند. نرخ تورم در سال جدید هم دو رقمی باقی خواهد ماند و بیت کوین به عنوان یک راه حل اصلی برای این معضل در دسترس است.