۰ نفر

لری لیپارد ادعا کرد؛

قیمت بیت کوین می تواند ۱۰۰ برابر شود!

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 675024
قیمت بیت کوین می تواند ۱۰۰ برابر شود!

لارنس لری لپارد، استاد مدیریت دارایی معتقد است که بیت کوین ( BTC ) در مسیر رسیدن به ۲ میلیون دلار در عرض شش سال قرار دارد.

اقتصاد آنلاینمهرداد فرامهر؛ لپارد در آخرین حضور خود در پادکست Quoth the Raven در 16 اکتبر، گفت که بیتکوین می تواند به راحتی به 100 برابر قیمت‌های فعلی برسد.

با وجود روند نزولی بیت کوین برای تقریبا یک سال، پیش بینی های صعودی برای قیمت بیت کوین بسیار اندک بوده است.

لارنس لری لپارد که قبلا به خاطر خوش‌بینی‌اش در مورد بیتکوین و فلزات گرانبها شناخته می‌شد، به یکی از صداهایی که در شرایط فعلی قیمت هفت رقمی BTC را پیش‌بینی می‌کنند، تبدیل شده است.

بنیانگذار Equity Management Associates در پادکست خود فاش کرد که او هنوز به طور میانگین مقداری از درآمد دلاری خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کند. او می گوید که هر هفته مبلغ ثابتی را بدون توجه به قیمت بیت‌کوین خریداری می کند.

او همچنین عدم مالکیت بیتکوین را یک خطر تلقی کرد. او گفت که مالکیت بیتکوین می‌تواند به عنوان پوششی خوب در برابر بحران بدهی دولتی باشد.

او بیشتر توضیح داد که "من به کسی پیشنهاد نمی کنم که تمام پول خود را بیتکوین بگیرد، اما آنچه که من به شدت پیشنهاد می کنم این است که هر کسی که در این چیزها نظری ندارد، بهتر است مقداری ریسک کند تا از روندهای صعودی بهره ببرد".

او گفت بیت کوین میتواند به صفر برسد، اما من شخصاً معتقدم که بیت کوین 100 برابر خواهد شد. او چارچوب زمانی برای تحقق این اتفاق بزرگ را پنج یا شش سال تعیین کرد.

لپارد اضافه کرد که بالاترین قله برای روند صعودی بعدی برای BTC/USD باید تا 200000 دلار باشد و به دنبال آن 70 درصد کاهش دیگر وجود خواهد داشت.

این پیش‌بینی تقریباً مطابق با دیگر مبنای قیمتی است که در روزهای اخیر ظاهر شده است و پایین‌ترین قیمت بازار نزولی چرخه بعدی را در 35000 دلار قرار می‌دهد. او معتقد است که 14000 دلار به عنوان یک محدوده خرید خوب به نظر می رسد.

در ماه آوریل، کتی وود، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری ARK، هدف یک میلیون دلاری خود برای بیت کوین را دو برابر کرد و عدد دو میلیون دلار را برای قیمت بیتکوین در نظر گرفت.

در همین حال، تام لی، یکی از بنیانگذاران Fundstrat Global Advisors، هدف قیمتی 200000 دلار بیت کوین که این شرکت پیش‌بینی کرده را علی‌رغم اینکه بازار نزولی در حال حاضر ادامه دارد، تغییر نداد.

سلب مسئولیت: دادههای این مقاله هیچ توصیهای برای خرید و فروش و یا سرمایه گذاری نیست و این مقاله چنین پیشنهادی به مخاطبان ندارد و این صرفا بازتاب نظرات تحلیلگران است که بسیاری آنها را مورد انتقاد نیز قرار دادهاند. هر حرکت سرمایهگذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید و با توجه میزان ریسک خود اقدام به سرمایه گذاری یا خرید و فروش کنید.