۰ نفر

نظر یک اقتصاددان در مورد رمزارزها؛

با تصویب قانون شفافیت استیبل کوین ها بیت کوین رشد می کند

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبر: 674705
با تصویب قانون شفافیت استیبل کوین ها بیت کوین رشد می کند

کوین اولری، ستاره برنامه شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، انتظار دارد که قیمت بیت کوین با تصویب قانون شفافیت استیبل کوین که به نظر او به زودی پس از انتخابات میان دوره ای نوامبر تصویب شود، افزایش یابد.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ کوین اولری، ستاره شارک تانک، رئیس مشاوران سرمایه گذاری O'Shares، دلیل خود را درباره این که چرا سرمایه گذاران باید دید بلندمدت روی بیت کوین داشته باشند را در کانال یوتیوب Crypto Banter به اشتراک گذاشت.

وی توضیح داد که لایحه ای به نام قانون شفافیت استیبل کوین وجود دارد که این شانس را دارد که پس از ۸ نوامبر، زمانی که انتخابات میان دوره ای برگزار می شود، توسط کنگره ایالات متحده تصویب شود.

 ستاره شارک تانک توضیح داد: "این قانون ماهیت بسیار ساده ای دارد و به همین دلیل ممکن است تصویب شود."

 این قانون توسط هر دو طرف پشتیبانی می شود و دلیل آن این است که در واقع دلار آمریکا را به سیستم پرداخت پیش فرض در سراسر جهان تبدیل می کند.

او در ادامه توضیح داد که چرا تصویب این قانون باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود.

 اولری تاکید کرد: "اگرچه این ربطی به بیت کوین ندارد، این اولین مقرراتی است که توسط تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد رمزارزها تصویب می شود. به نظر من تصویب این قانون به کل اکوسیستم کریپتو کمک می‌کند."

اگر این اتفاق رخ دهد، در این صورت شما یک حرکت واقعی رو به بالا از بیت کوین خواهید دید، سپس بیت کوین خیلی سریع از محدوده معاملاتی ۱۹۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد.

 اولری ادامه داد: اینجا یک مورد برای هر سرمایه‌گذار وجود دارد که باید به آن فکر کند. "سرمایه گذاری در بیت کوین و تمام رمزارزها خطر دارد."

 همچنین ریسک عدم سرمایه گذاری هم در آن وجود دارد.

او توضیح داد: از آنجا که قرار است کریپتو در دهه آینده به بخش دوازدهم S&P تبدیل شود، بخشی از ارزش سهام خدمات مالی، مانند بانک‌ها، به این فناوری‌های جدید منتقل می‌شود. آن زمان دیگر هیچ چیز نمی‌تواند جلوی بازار رمزارز را بگیرد.

اولری گفت: "حرف من این است که شما باید مقداری ارز دیجیتال در سبد خود داشته باشید زیرا نمی دانید چه زمانی قرار است کریپتو به بخش دوازدهم S&P تبدیل شود و اگر ارز دیجیتال نداشته باشید، ممکن است رشد این بخش دوازدهم S&P را از دست دهید."

وی تاکید کرد: "کسانی هستند که در این مورد از من انتقاد می کنند، اما یکی از دلایلی که من به شدت نسبت به آینده ارزهای دیجیتال و NFT خوشبین هستم، این است که فناوری جدیدی در حال ظهور است که می تواند سطح بهره وری ما را به شدت افزایش دهد و نحوه پردازش تراکنش های ما را در سطح جهانی بهبود بخشد و ما چاره ای جز این نداریم که از آن استفاده کنیم.