۰ نفر

با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر ؛

رشد توکن های هواداری فوتبال در راه است؟

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 674579
رشد توکن های هواداری فوتبال در راه است؟

توکن های هواداری در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن است. این توکن ها را می توان شاخه ای از روند و ترند میم کوین و یا NFT ها دسته بندی کرد که در یک سال گذشته روند این دسته از کوین‌ها افزایشی بود و اکنون به نظر می‌رسد که این توکن های هواداری بار دیگر روند رو به رشد خود را آغاز کرده‌اند.

اقتصاد آنلاینمهرداد فرامهر؛ سال 2022 تقریباً به پایان خود رسیده است، اما هنوز دلایل خوبی وجود دارد که نشان می دهد چرا این توکنهای هواداری هنوز می توانند پتانسیل های خوبی از خود به نمایش بگذارند که یک فعال بازار کریپتو نیز به آنها توجه کند.

 توکن های هواداران فوتبال در یک سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده و پای هواداران فوتبال و باشگاه‌های فوتبال را به دنیای کریپتو باز کرده‌اند. ارزهایی مانند توکن هواداری باشگاه منچسترسیتی و یا توکن هواداری باشگاه سانتوس بسیار خوب عمل کرده‌اند و فراتر از انتظار‌ها ظاهر شدند. با این حال، اگرچه آنها قبلا رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند، اما ممکن است برای این توکن‌های طرفداری جنبه‌های مثبت بیشتری وجود داشته باشد.

یکی از دلایل اصلی علاقه مجدد به فن توکن‌ها، جام جهانی فوتبال در قطر است. برخی استدلال می‌کنند که این بزرگترین رقابت ورزشی در جهان است که در آن باشگاه های رسمی فوتبال کشورهای مختلف برای کسب عنوان با هم رقابت می‌کنند. بخش بزرگی از جمعیت جهان نیز این رقابت را دنبال می‌کنند.

جام جهانی فوتبال 2018 که در روسیه برگزار شد در مجموع 3.5 میلیارد بیننده در سرتاسر جهان داشت و انتظار می‌رود که مسابقات امسال که در قطر برگزار شد، حدود 5 میلیارد بیننده داشته باشد. تعداد زیادی از افرادی که برای حمایت از باشگاه‌های مورد علاقه خود فعالیت می‌کنند، می توانند یک مورد استفاده بزرگ برای دارایی‌های دیجیتال باشند. چرا که بسیاری از کوین‌های هواداری برای خرید بلیط بازیها یا وسایل هواداری هر باشگاه و تیم ملی می توانند استفاده شوند. بنابراین انتظار می‌رود که تعداد زیادی از آن‌ها با شروع جام جهانی در ماه نوامبر، یک روند صعودی عظیم را ببینند.

توکن های هواداران فوتبال در آستانه آغاز جام جهانی فوتبال در حال حاضر شاهد تغییرات مثبتی هستند. در روزهای گذشته، میزان جستجو برای کوین‌های هواداری در حال افزایش بوده است و در نتیجه آنها در صدر فهرست ترندها در Coinmarketcap ظاهر می‌شوند.

سلب مسئولیت: این مقاله به هیچ وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری و یا خرید و فروش سهام یا ارزهای دیجیتال نیست، بنابراین از معامله کردن بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله پرهیز کرده و با مطالعه و بررسی خود اقدام به سرمایه گذاری و یا خرید و فروش کنید.