۰ نفر

مدیرعامل سابق مورگان استنلی؛

کریپتو راهی بزرگ برای مبادلات پولی است!

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کد خبر: 674448
کریپتو راهی بزرگ برای مبادلات پولی است!

جان مک، مدیر عامل سابق مورگان استنلی گفت که کریپتو می تواند به "راهی بزرگ" برای انجام معاملات پولی تبدیل شود.

اقتصاد آنلاین - مهرداد فرامهر؛ جان مک، مدیر عامل سابق مورگان استنلی تایید کرد که خودش هنوز بیت کوین دارد. او در حالی این مطلب را اعلام کرده که اعتراف می کند درک اینکه چرا کریپتو ارزش دارد برای او سخت است، اما این مدیر اجرایی سابق معتقد است که ۵۰ سال آینده، کریپتو میتواند "راه بزرگی برای انجام تراکنش های پولی باشد."

جان مک، مدیر عامل سابق مورگان استنلی، روز پنجشنبه در مصاحبه ای با CNBC درباره بیت کوین و ارز دیجیتال صحبت کرد. مک از ژوئن ۲۰۰۵ تا ژانویه ۲۰۱۰ مدیر عامل بانک سرمایه گذاری جهانی بود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر بیت کوین دارد یا خیر، تایید کرد: "بله دارم." وی در ادامه گفت: از طریق دفتر خانوادهام، ما برخی فرصتهای آشکار در حوزه ارزهای دیجیتال داریم.

مدیر اجرایی سابق مورگان استنلی همچنین در مورد اینکه آیا وال استریت در آینده کاملا دیجیتالی خواهد شد یا خیر صحبت کرد. او گفت: "من فکر نمی کنم وال استریت از بین برود، اما فکر می کنم به طور چشمگیری تغییر می کند." مک ادامه داد: «کریپتو را انتخاب کنید، البته برای من سخت است که بفهمم چرا ارزش دارد ۵۰ .سال بعد شاید این روش بزرگی برای انجام معاملات پولی باشد. توسعه ارتباطات پولی از طریق آن آسان است. شما لازم نیست نگران قرار دادن پول خود در یک بانک باشید. چرا که داراییتان روی یک کامپیوتر هست.

مدیر سابق مورگان استنلی اظهار داشت: "شما باید مطمئن شوید که سرمایه شما در سیستم، محافظت شده است و هیچ کس نمی تواند به آن نفوذ کند. پنجاه سال بعد، من فکر میکنم همه چیز حتی الکترونیکیتر خواهد شد و بیشتر با نظرات انسانها در رایانهها در مورد نحوه تجارت، نحوه ریسک کردن و اطمینان از اینکه آنها از محدودیتهای خود فراتر نمیروند، هدایت میشود."

مک سالهاست که روی ارزهای دیجیتال سرمایهگذاری میکند. در جولای ۲۰۱۷، او حین بحث درباره سرمایهگذاری خود در استارتاپ کریپتو Omega One به بلومبرگ گفت: «من در چند سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر گرفته و در آن سرمایهگذاری کردهام. در مورد امگا وان، او در آن زمان گفت که این شرکت را «گام بعدی مهم در ظهور این اقتصاد جدید، ارزانتر کردن و دسترسی آسانتر به داراییهای کریپتو» میداند.