۰ نفر

تمایل سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال؛

دیدگاه صعودی تریدر میلیاردر نسبت به بازار رمزارزها

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۱
کد خبر: 673434
دیدگاه صعودی تریدر میلیاردر نسبت به بازار رمزارزها

پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری پوشش ریسک می گوید که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین و اتریوم، ارزشی بسیار بالاتر از آنچه امروز هستند خواهند داشت. این مدیر مشهور با تایید اینکه هنوز بیت کوین دارد، گفت من همیشه کمی بیت کوین در سبد سرمایه گذاری خود دارم.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ پل تودور جونز سرمایه گذار میلیاردر و مدیر مشهور صندوق سرمایه گذاری پوشش ریسک، در مصاحبه ای با CNBC در مورد بیت کوین و اقتصاد ایالات متحده در روز دوشنبه صحبت کرد.

 جونز بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Tudor Investment Corp است. طبق گزارش فوربس، دارایی خالص فعلی او ۷.۵ میلیارد دلار است.

جونز در پاسخ به سوالی در مورد بیت کوین و استفاده از آن به عنوان محافظ در برابر تورم و اینکه آیا او هنوز بیت کوین دارد یا خیر، گفت: من همیشه کمی بیت کوین در سبد سرمایه گذاری خود دارم. در زمانی که تورم و هزینه‌های مالی زیادی وجود دارد، چیزی مانند کریپتو، به‌ویژه بیت‌کوین و اتریوم، ارزشمند خواهند بود.

از این میلیاردر پرسیده شد که به نظر شما  ارزهای دیجیتال در آینده رشد خواهند کرد؟

 جونز پاسخ داد: بله، فکر می‌کنم همین‌طور است.

جونز مدتی است که طرفدار بیت کوین بوده است. در ماه می، او گفت: «سخت است که در این زمانه نخواهی ارز دیجیتال داشته باشی».

 او قبلا گفته بود که کریپتو را به طلا به عنوان پوششی در برابر تورم ترجیح می دهد. او همچنین دوست خود (استن دراکن میلر) را وارد بازار رمزارز کرد.

دراکن میلر میلیاردر و مدیرعامل Duquesne Family Office LLC است، او اخیراً گفته است که دیگر بیت کوین ندارد.

 با این وجود، دراکن میلر گفت که «می‌تواند ببیند که ارزهای دیجیتال نقش مهمی در انقلاب مالی دارند زیرا مردم به بانک‌های مرکزی دیگر اعتماد نمی‌کنند».

نظر پل تودور جونز در مورد اقتصاد و رکود ایالات متحده

جونز همچنین دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا الان در رکود هستیم یا خیر، گفت: نمی‌دانم رکود الان شروع شد یا دو ماه پیش، ما همیشه از شروع رسمی رکود متعجب می‌شویم، اما به نظرم قرار است وارد رکود شویم.

این میلیاردر افزود: اکثر رکودها از زمان شروع، حدود ۳۰۰ روز ادامه می‌یابند. اولین چیزی که اتفاق می‌افتد این است که نرخ‌ بهره دیگر رشد نمی‌کند و قبل از اینکه بازار سهام به کف برسد، نرخ بهره شروع به کاهش می‌کند.

جونز در ادامه اظهار داشت: تورم کمی شبیه خمیر دندان است، هنگامی که آن را خارج کردید، بازگشت آن به داخل بسیار سخت است. فدرال رزرو با عصبانیت سعی می کند تورم را کنترل کند.

تودر جونز در ادامه افزود: اگر وارد رکود شویم، این اتفاق تاثیر بسیار منفی روی انواع دارایی ها خواهد داشت.