۰ نفر

توسعه رمزارزها در آمریکای جنوبی؛

بایننس دو دفتر جدید در برزیل افتتاح می کند

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 672062
بایننس دو دفتر جدید در برزیل افتتاح می کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس به رهبری ژائو دو دفتر در برزیل افتتاح کرده است. هدف از این اقدام بهره برداری از بازار در حال رشد ارزهای دیجیتال در این کشور است که طبق گزارش ها بیش از 34.5 میلیون کاربر رمزارز دارد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ بر اساس اعلامیه 3 اکتبر، بایننس اکنون دفاتری را در سائوپائولو و ریودوژانیرو افتتاح کرده است که بیش از 150 کارمند در این شرکت ها مشغول کار هستند.

در این اطلاعیه آمده است: این صرافی در انطباق کامل با چشم‌انداز نظارتی برزیل عمل می‌کند و معتقد است که مقررات تنها راه رشد صنعت دارایی‌های دیجیتال و دسترسی به عموم مردم است و به افراد بیشتری اجازه می‌دهد از مزایایی که ارزهای دیجیتال و بلاکچین ارائه می‌دهند، بهره‌مند شوند.

 

بایننس دو دفتر جدید در برزیل افتتاح می کند

بایننس اظهار داشت که از زمان بازدید اولیه مدیرعامل در ماه مارس، روی توسعه رمزارز در برزیل کار می کند و از آن زمان این شرکت اندازه تیم خود را دو برابر کرده است.

در ماه سپتامبر، بایننس همچنین میزبان مجموعه‌ای از کارگاه‌های کریپتو و بلاکچین برای آژانس‌های مجری قانون در برزیل و آرژانتین بود تا به آنها در شناسایی و مبارزه با جرایم کریپتو کمک کند. این موضوع نشان می‌دهد بایننس رابطه مناسبی با تنظیم‌کننده‌های آمریکای لاتین داشته باشد.

این شرکت به طور قابل توجهی تمرکز خود را بر روی همکاری با تنظیم‌کننده‌ها پس از انبوهی از تحقیقات نظارتی از چندین سازمان دولتی در سال 2021 افزایش داده است.

به نظر می‌رسد برزیل بهترین بازار برای رشد بیشتر باشد، زیرا شرکت تحقیقاتی بلاکچین Chainalysis اخیراً این کشور را در رتبه هفتم در گزارش شاخص پذیرش جهانی کریپتو در سال 2022 قرار داده است.

این شرکت برزیل را تنها دو پله پس از ایالات متحده و پنج پله بالاتر از همتای آمریکایی لاتین خود آرژانتین قرار داد.

گسترش بایننس

در هفته‌ای پربار برای این شرکت، بایننس همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که یادداشت تفاهمی (MoU) با آژانس نظارت مالی قزاقستان به عنوان بخشی از برنامه آموزشی جهانی خود امضا کرده است.

بر اساس این تفاهم نامه، بایننس با دولت محلی برای کمک به شناسایی و مسدود کردن دارایی های دیجیتالی که به طور غیرقانونی به دست آمده و برای پولشویی درآمدهای مجرمانه و تامین مالی تروریسم استفاده می شود، همکاری خواهد کرد.

در 29 سپتامبر، بایننس همچنین اعلام کرد که در وزارت تجارت، نوآوری و اشتغال نیوزیلند ثبت نام کرده و دفاتر محلی خود را در این کشور افتتاح کرده است.

CZ گفت: "نیوزیلند یک بازار هیجان انگیز با سابقه قوی در نوآوری فین‌تک است."

بایننس دو دفتر جدید در برزیل افتتاح می کند