۰ نفر

افزایش سرمایه گذاری رمزارزی در شرکت های بزرگ؛

توسعه کریپتو در غول مخابراتی اسپانیا

۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 671397
توسعه کریپتو در غول مخابراتی اسپانیا

تلفونیکا، بزرگترین شرکت مخابراتی اسپانیا، امکان خرید با کریپتو و سرمایه گذاری در مبادلات داخلی را از طریق بزرگترین صرافی رمزارز اسپانیا Bit2Me، برای کاربران خود فراهم می کند.

اقتصاد آنلاین- مهرداد فرامهر؛  این شرکت پس از افزودن یک ویژگی پرداخت ارائه شده توسط Bit2Me، خرید با رمزارز را در بازار فناوری خود فعال کرده است.

تلفونیکا بزرگترین شرکت مخابراتی کشور اسپانیا است، که در زمینه ارائه خدمات اینترنت، پهنای باند، ارتباطات راه دور، خطوط تلفن ثابت و خدمات تلفن همراه فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده است و یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان هم به شمار می آید. قطعا می توان این اقدام تلفونیکا را به گسترش بیشتر کریپتو در کشور اسپانیا و کمک به مقیاس پذیری کریپتو در سطح جهان تعبیر کرد و انتظار رشد بیشتر پرداخت های کریپتویی را در آینده داشت.

این شرکت مخابراتی به خبرگزاری کوین دسک گفت که پس از افزودن یک ویژگی پرداخت ارائه شده توسط بزرگترین صرافی رمزارز اسپانیا Bit2Me، خریدهای خود را با کریپتو فعال کرده است.

همچنین مدیر صرافی Bit2Me به CoinDesk گفته که شرکت مخابراتی تلفونیکا در این صرافی سرمایه گذاری کرده است و افزود که جزئیات بیشتری در مورد این سرمایه گذاری در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

بزرگترین شرکت مخابراتی اسپانیا همچنین دارای بازار NFT خود در بلاک چین Polygon است که در ابتدا با MetaMask یکپارچه شده است.

برای توسعه پروژه‌های متاورس، Telefónica همچنین اخیراً قراردادهایی با شرکت‌هایی از جمله Qualcomm بسته است که با  این همکاری ها فرصت‌های  را در بخش محصول و خدمات در metaverse را جستجو می کند.