۰ نفر

برای تسهیل پرداخت های کریپتویی؛

همکاری بایننس با ایزی پی در بحرین

۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 670312
همکاری بایننس با ایزی پی در بحرین

​صرافی بایننس اعلام کرده که با سیستم پرداخت ایزی پی همکاری خود را آغاز خواهد کرد. EazyPay یک اپلیکیشن پرداخت تلفن همراه است که به کاربران اجازه می دهد به طور موثر تراکنش های پرداختی خود را به صورت آنلاین در این اپلیکیشن ذخیره کنند و یا اگر از سایر روش های پرداختی می خواهند استفاده کنند با این اپلیکیشن می توانند سرعت پرداخت های آنلاین خود را افزایش دهند. این نحوه کار سیستم پرداختی ایزی پی به مشتریان امکان انتخاب بیشتر، سریعتر و آزادانه تری را می دهد. همکاری بین این دو نهاد مالی، پرداخت ارز دیجیتال به بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه تجاری در بحرین را تسهیل خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ بایننس در روابط کاری نزدیک با برنامه مالی موبایل - EazyPay، راه خود را برای پذیرش گسترده رمزارزها در کشور پادشاهی بحرین به زودی هموار می کند. این صرافی رمزارز، استفاده از دارایی های دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت که در سیستم اپلیکیشن موبایل EazyPay گنجانده شده است، ترویج می کند. این حرکت حاکی از آن است که فروشندگان و بازرگانان می توانند به راحتی تراکنش های پرداخت را به صورت ارزهای دیجیتال ارسال و دریافت کنند و آنها را از طریق پلتفرم صرافی بایننس انتقال دهند و برداشت کنند.

طبق گزارش‌های اخیر، بزرگ ‌ترین صرافی جهان ابتدا روش پرداخت ارز دیجیتال را به ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر منطقه ارائه می‌کند و سپس این سیستم پرداختی را در فروشگاه‌های بیشتری گسترش می دهد. همکاری بین EazyPay و بایننس به مشتریان این امکان را می‌دهد که به‌جای فیات، به فروشندگان فروشگاه‌های تجاری با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

صرافی بایننس از معدود صرافی هایی است که به نظر نمی رسد تحت تاثیر احساسات نزولی کنونی بازار که فضای کریپتو را ویران می کند، قرار گرفته باشد و به جدیت به کار خود برای توسعه کریپتو‌ در جای جای جهان ادامه می دهد. اخیرا بایننس بیشترین پیشنهاد را در تلاش برای خرید سبد ارزهای دیجیتال Voyager Digital با معامله ۵۰ میلیون دلاری ارائه کرد.

صرافی‌های دیگر، مانند کوین‌بیس، همچنان به تلاش برای عبور از بازار نزولی از طریق بازسازی و کاهش ضرر ادامه می‌دهند. کوین بیس اخیراً بیش از ۱۱۰۰ کارمند را اخراج کرد تا سازمان خود را بازسازی کند و هزینه های شرکت را به حداقل برساند. شرکت‌های دیگر، مانند BlockFi و Crypto.com نیز با اخراج صدها کارمند خود در بحبوحه زمستان بازار کریپتو، نشان می دهند که دچار مشکل شده اند با این حال به نظر می رسد بایننس فعلا توقف ناپذیر است.