۰ نفر

برترین صرافی جهان در پی تجربه‌ جدید؛

همکاری بایننس با فروشگاه مواد غذایی واروس اوکراین

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبر: 668929
همکاری بایننس با فروشگاه مواد غذایی واروس اوکراین

​طبق آخرین گزارش‌های خبری، بایننس، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، با واروس، سوپرمارکت پیشرو خرده‌فروشی مواد غذایی با بیش از ۲۰۰ غرفه همکاری می‌کند. هدف این مشارکت بهبود روابط با مشتری و استفاده از دارایی های دیجیتال است. مشتریان می توانند از طریق پلتفرم به صورت آنلاین خرید و فروش مواد غذایی را سفارش داده و پرداخت کنند.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ دو سازمان بایننس و واروس به توافق رسیدند تا به کاربران اجازه دهند با استفاده از رمز ارز ها در سوپرمارکت تراکنش انجام دهند. شرکت تبادل دیجیتال این اطلاعات را در توییتر اعلام کرد و گفت که ادغام را برای گسترش پذیرش کریپتو پذیرفته است. علاوه بر این، کاربران را قادر می سازد تا اولین تحویل خود را از طریق پرداخت های کریپتویی در سراسر کشور دریافت کنند. چندین شهر مانند Kamianske، Zaporizhzhia، Kryvyi Rih، Nikopol، Brovary، Vyshhorod، Pavlograd، و پایتخت آن کیف، فرصت های تحویل سریع و پرداخت های موجود در ادغام را خواهند داشت.

در اطلاعیه‌های مختلف، واروس به اولین عرضه‌کننده غذای خرده‌فروشی در کشور تبدیل شده است که اکوسیستم رمزنگاری را برای پرداخت در هنگام تحویل از طریق بایننس اتخاذ کرده است. این مرحله کالاهای مفیدی مانند کاهش سطح کلاهبرداری، تهدیدات امنیتی و شفافیت نسبت به سیستم را برای سازمان به ارمغان می آورد. علاوه بر این، از آنجایی که صنعت بلاک چین به تدریج در حال توسعه است در حالی که افراد بیشتری در فعالیت های آن شرکت می کنند، ارزش بازار واروس به طور تصاعدی افزایش می یابد.

اوکراین در چند سال گذشته به رهبر منطقه ای در پذیرش کریپتو و تلاش برای تنظیم قوانین این صنعت تبدیل شده است. صنعت بلاک چین همچنان با پذیرش دارایی های دیجیتالی مانند دوج کوین در بحبوحه درگیری نظامی مداوم با روسیه گسترش می یابد.