۰ نفر

علیرغم تمرکز بازار بر مرج اتریوم؛

افزایش نهنگ های بیت کوین به بالاترین سطح ۱۹ ماهه

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبر: 668259
افزایش نهنگ های بیت کوین به بالاترین سطح ۱۹ ماهه

از اواسط فوریه، داده های Santiment نشان می دهد که آدرس های بیت کوین با ده بیت کوین یا بیشتر به طور چشمگیری افزایش یافته است. در طول هفت ماه گذشته، تعداد آدرس‌های نهنگ بیت کوین در شبکه ۳.۶ درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح خود در ۱۹ ماه گذشته رسیده است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ نوسانات در بازار بیشترین مقدار نقدینگی طولانی مدت در یک هفته را به خود اختصاص داد که مجموعاً در ۱۳ سپتامبر به ۴۵ میلیون دلار رسید. طبق داده های Coinglass، کل مقدار نقدینگی طولانی مدت در صنعت ارزهای دیجیتال ۱۶۸ میلیون دلار بود. در مقابل، داده‌های CryptoQuant نشان داد که جریان‌های مبادله‌ای به بالاترین سطح خود از اول جولای رسیده است.

تمرکز معامله گران کریپتو بر روی اثبات سهام آینده اتریوم است، آنها به دلیل غلبه بیشتر جو منفی علیه ارز دیجیتال، تمرکز خود را به بیت کوین معطوف کرده اند.

بر اساس داده های Santiment، علی رغم رویدادهای آینده پیرامون اتریوم، تمایلات معامله گران به سمت بیت کوین تغییر کرده است. با وجود افزایش قیمت اخیر در ارزش بیت کوین، بیشتر سرمایه گذاران هنوز آن را نادیده می گیرند. 

به دلیل عدم بحث در مورد بیت کوین در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، منفی بودن جو این ارز دیجیتال بر میل بسیاری از سرمایه گذاران تأثیر گذاشته است. این یکی از دلایل اصلی کاهش تمایلات بسیاری از معامله گران نسبت به بیت کوین است.

با وجود منفی بودن فضا پیرامون بیت کوین، اتریوم به دلیل افزایش تعداد بحث ها در مورد فورک بلاک چین و مرج آینده، همچنان معامله گران بیشتری را به خود جذب می کند. ترکیب این عوامل به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. علیرغم احساسات منفی پیرامون بیت کوین، تحلیلگران Santiment معتقدند که این دارایی همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.