۰ نفر

نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول»؛

هر چه سریعتر با ارزهای دیجیتال آشنا شوید!

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبر: 668025
 هر چه سریعتر با ارزهای دیجیتال آشنا شوید!

​رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» در یک مطلب برای دنبال کنندگان خود، به لزوم آشنایی هر چه سریعتر با ارزهای دیجیتال اشاره کرد. بر اساس پیش‌بینی رابرت کیوساکی، سقوط گسترده همه بازارها همراه با فروپاشی نظام اقتصادی دلار محور قطعی است و پس از آن، ارز های دیجیتال روی کار می آیند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پدر پولدار پدر بی‌پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده خاطرنشان می کند که سقوط بازارهای مالی منجر به دگرگونی نظم جهانی فعلی خواهد شد و ارزهای دیجیتال این شانس را دارند که پس از این ریزش عمده پیروز ظاهر شوند.

کیوساکی با استدلال برای پذیرش انبوه رمزارزها، به اخبار اخیر در مورد مشارکت بلک راک بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جهان و کوین بیس اشاره می کند.

 کیوساکی از این موضوع نتیجه می‌گیرد وقتی بزرگترین و قدرتمندترین مؤسسه مالی با کوین بیس شریک می‌شود، به این معنی است که ارزهای دیجیتال برای مدت طولانی با ما هستند.

علاوه بر این، نهادینه‌سازی ارزهای رمزنگاری شده توسط بازیگران وال استریت و دولت ایالات متحده نیز نشان‌ می دهد که باید در اسرع وقت در مورد کریپتو آموزش ببینیم.

کیوساکی و کریپتو

رابرت کیوساکی به طور مرتب نظر خود را در مورد ارزهای دیجیتال به خصوص در ماه های اخیر به اشتراک می گذارد.

 به عنوان مثال در تازه ترین اظهارنظر، این نویسنده مشهور گفته بود که بیت کوین را معامله می کند اما به بالا و پایین کردن قیمت آن توجه نمی کند.

در ماه مارس، کیوساکی گفت که دلار آمریکا در شرف سقوط است و جو بایدن را به دلیل ایجاد تورم مقصر دانست. او طلا، نقره، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را به عنوان سرمایه گذاری خوب توصیه کرد.

کیوساکی قبلا پیش بینی کرده بود که بیت کوین به 9000 دلار خواهد رسید.