۰ نفر

نایب رییس فدرال رزرو؛

قانون گذاری رمزارزها مانع تهدیدهای آینده می شود

۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۶
کد خبر: 666789
قانون گذاری رمزارزها مانع تهدیدهای آینده می شود

لائل برینارد، نایب رییس فدرال رزرو ایالات متحده، از قانونگذاران خواسته است تا مقررات مربوط به رمزارزها را صادر کنند. به گفته وی، قوانین فعلی تمام جنبه های بخش کریپتو را پوشش نمی دهد.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ برینارد، نائب رییس فدرال رزرو ایالات متحده، بازار کریپتو را به بازار سنتی تشبیه کرده است. او در حالی که در کنفرانس سالانه بانکداری در 7 سپتامبر صحبت می کرد، اظهار داشت که هر دو بازار ریسک های مشابهی دارند.

با این حال، او استدلال کرد که ارزهای دیجیتال به مقررات جدیدی نیاز دارند زیرا دارایی های نوپا هستند. در نتیجه، قانونگذاران هنگام وضع قوانین موجود، آنها را در نظر نگرفتند.

برینارد خاطرنشان کرد که در حال حاضر جنبه های خاصی از بخش کریپتو هستند که قانون فعلی آنها را پوشش نمی دهد. از این رو، نیاز به توسعه "حفاظ های نظارتی شفاف" وجود دارد.

در حال حاضر، برینارد پروژه بررسی شرایط دلار دیجیتال را در بانک مرکزی آمریکا پیگیری می کند. علاوه بر این، او قائم مقام در فدرال رزرو است. این باعث می شود نظر او در مورد بخش کریپتو قابل توجه باشد.

آخرین اظهارات او تکرار اظهارات او در گذشته است. او گفت که بخش کریپتو باید همان رویه های ایمنی را که سیستم بانکی مرسوم می داند دنبال کند. این رویه های ایمنی از تبدیل شدن صنعت کریپتو به یک تهدید مهم در آینده جلوگیری می کند.

برینارد همچنین در مورد خطرات مرتبط با استیبل کوین ها صحبت کرد. او معتقد است که شرکت‌های ارز دیجیتال در آینده استیبل کوین‌های بیشتری صادر خواهند کرد. بنابراین، او این سوال را مطرح کرد که آیا بانک مرکزی باید ارز دیجیتال خود را معرفی کند یا خیر.