۰ نفر

بعد از ارتقاء مرج پیش رو؛

اوپن سی از NFTهای مبتنی بر فورک های اتریوم، پشتیبانی نمی کند!

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبر: 665147
اوپن سی از NFTهای مبتنی بر فورک های اتریوم، پشتیبانی نمی کند!

بر اساس یک رشته توییت در روز پنجشنبه، OpenSea تایید کرده است که از NFT ها در زنجیره‌های ارتقاء یافته اثبات سهام اتریوم (PoS) حتی با نزدیک شدن به رویداد پیش بینی شده، مرج پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین تصریح کرد که از NFT ها در فورک‌های احتمالی پشتیبانی نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد این نوع NFTها از طریق بازار این شرکت، معامله شوند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ شرکت مطرح عرضه‌کننده NFTها، OpenSea در توییتی نوشت "ما متعهد هستیم که صرفاً از NFT ها در زنجیره PoS ارتقا یافته اتریوم پشتیبانی کنیم. در حالی که ما در مورد فورک‌های بالقوه حدس و گمان نمی‌زنیم، به میزانی که NFT‌های فورک شده در اتریوم PoW وجود دارد، آنها در OpenSea پشتیبانی یا ایجاد و معامله نخواهند شد".

این اطلاعیه روز پنجشنبه، در پس زمینه نگرانی‌های فزآینده در جامعه اتریوم در مورد اینکه آیا فورک بالقوه پیش‌رو، بر کاربران NFT تأثیر می‌گذارد یا خیر، منتشر شد. ZyCrypto گزارش داد که گروهی از استخراج‌کنندگان اتریوم با ارتقاء مرج که به دنبال انتقال اتریوم از یک شبکه اجماع اثبات کار «PoW» به یک شبکه اثبات سهام «PoS» است، مخالفت کرده‌اند. برای جلوگیری از قرار گرفتن در تغییرات ساختاری که مستلزم انتقال به PoS است، یک گروه یک تقسیم زنجیره‌ای را پیشنهاد کرده بود که باعث می‌شود، زنجیره اولیه PoW حفظ شود و آنها را قادر می‌سازد به استخراج اتریوم ادامه دهند.

اوپن سی از NFTهای مبتنی بر فورک های اتریوم، پشتیبانی نمی کند!

OpenSea، بزرگترین بازار NFT جهان از نظر حجم معاملات روزانه، بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. کاربران فقط می‌توانند از کیف پول‌های سازگار با اتریوم برای خرید و فروش NFT در این پلتفرم بزرگ استفاده کنند. با این حال، این بازار از چندین کیف پول از جمله متامسک، Coinbase Wallet و تراست ولت پشتیبانی می‌کند.  OpenSea نوشت: «فراتر از تعهد ما به حمایت از زنجیره PoS ارتقا یافته، ما محصولات OpenSea را برای اطمینان از نقل و انتقالات در دسترس و راحت، آماده می‌کنیم». این پلتفرم همچنین خاطرنشان کرد که مشکلات عمده‌ای را پیش بینی نکرده است و به برقراری ارتباط با کاربران ادامه خواهد داد.

کمتر از بیست روز قبل از شروع ارتقاء مرج در Mainnet، چندین صرافی، از جمله بایننس و کوکوین و همچنین شبکه‌های DeFi، حمایت خود را از این رویداد بدون اشاره به فورک‌های احتمالی اعلام کرده‌اند. LookRares، یکی دیگر از بازارهای پیشرو NFT، نیز اعلام کرد که از NFT در نسخه‌های فورک شده اتریوم در 29 آگوست پشتیبانی نمی‌کند. به گفته این بازار، تصمیم آن «همراستا با بنیاد اتریوم و هم با اجماع اجتماعی تصمیم جامعه گسترده‌تر اتریوم برای ارتقای بلاکچین اتریوم به اجماع اثبات سهام گرفته شده است».

البته لازم به ذکر است، کوین بیس اعلام کرده است که هر توکن از اتریوم مبنی بر مکانیزم PoW تا زمانی که معیارهای لیست شدن این صرافی را برآورده کند، در لیست ارزهای قابل خرید و فروش خود فهرست می‌کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.