۰ نفر

پیش بینی قیمت قاتل اتریوم؛

ارزش سولانا صفر خواهد شد؟

۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 662458
ارزش سولانا صفر خواهد شد؟

یکی از منتقدان سولانا به نام ایوان ون نس بر این باور است که با توجه به الگوهای قبلی روند قیمتی، ممکن است ارزش این رمزارز به صفر برسد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ از آنجا که تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد ارزش قاتل اتریوم در حال حاضر 82 درصد پایین‌تر از ارزش آن در سال 2021 است، از این رو ایوان ون نس، مدافع مشهور اتریوم و منتقد سولانا، فکر می‌کند ممکن است قیمت سولانا به صفر نیز برسد.

این تحلیلگر، با توجه به نمودار سولانا اظهار کرد که در آوریل 2022، قیمت آن بیش از 80 درصد افزایش یافت و دو هفته بعد 82 درصد از ارزش خود را از دست داد.

سولانا از زمان رسیدن به کف قیمتی خود در ماه ژوئن، 87 درصد افزایش قیمت تجربه کرد و به 47 دلار رسید. در تاریخ 14 آگوست، به دنبال اصلاح قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال، سولانا وارد فاز نزولی شد و 25 درصد از ارزش خود را از دست داد.

ارز

فرض این تحلیلگر این است که این دارایی وارد روند نزولی مشابهی خواهد شد و سقوط 80 درصدی را تجربه خواهد کرد که از این رو سولانا را در سطحی قرار می دهد که از سال 2021 تاکنون شاهد آن نبوده است.

چقدر احتمال دارد این اتفاق بیفتد؟

پیش‌بینی دامپ 80 درصدی صرفاً بر اساس عملکرد گذشته دارایی‌ها است که همیشه روش صحیحی برای پیش‌بینی روند حرکتی در آینده قابل پیش‌بینی نیست. چنین کاهش قیمت قابل توجهی تنها با "کمک" کل بازار ارزهای دیجیتال اتفاق می افتد.

در صورت کاهش حداقل 40 درصد قیمت اتریوم و بیت‌کوین، سولانا ممکن است وارد روند نزولی شود و قیمت آن حتی به نزدیک 10 دلار برسد.