۰ نفر

پیش بینی در بازار رمزارزها؛

روند صعودی برای ریپل در راه است؟

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
کد خبر: 655681
 روند صعودی برای ریپل در راه است؟

داده های اخیر نشان می دهد که ریپل در این هفته به نقاط عطف مهمی دست یافته و از سایر آلتکوین ها در این زمینه جلوتر بوده است. انتقال های عظیم بین کیف پول ها و صرافی های بزرگ رمزارز می تواند یک نشانه صعودی برای این رمزارز باشد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ جمع‌آورنده داده سنتیمنت اخباری را درباره جابه‌جایی مقادیر زیادی از توکن‌های ریپل منتشر کرده است. در همین حال پایگاه اطلاع رسانی نقل و انتقالات کریپتو ،Whale Alert گزارش داد حدود 375 میلیون ریپل طی دو روز گذشته جابجا شده است.

ارائه‌دهنده داده سنتیمنت در توییت اخیر خود، بیان کرد که در هفته گذشته، هفتمین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، به چند نقطه عطف بزرگ دست یافته است. در میان آنها، سنتیمنت ذکر شد، چندین کیف پول فعال، شروع به جابجایی توکن های ریپل خود کردند.

جدای از آن، سنتیمنت، نموداری را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن چندین کیف پول بزرگ غیرفعال ریپل نیز شروع به جابجایی توکن های خود کرده اند.

تیم تجزیه و تحلیل سنتیمنت اعلام کرد که به نظارت دقیق بر روی این توکن ادامه خواهد داد.

 روند صعودی برای ریپل در راه است؟

انتقال‌های بزرگ ریپل توسط پلتفرم ردیابی رمزارز Whale Alert پس از اینکه بنیانگذار سابق ریپل سرانجام بقیه دارایی‌های ریپل خود را فروخت، مشاهده شد. Whale Alert متوجه شد که نقل و انتقالات عظیم ریپل برای برداشت از صرافی FTX و بیت استمپ انجام شده است.

 

در مجموع  375 میلیون ریپل در 48 ساعت گذشته بین صرافی مختلف رد و بدل شده است. بزرگ‌ترین انتقال در این بین بالغ بر 155 میلیون توکن بوده است.

 در این رشته نقل و انتقالات، 63،501،812 توکن ریپل از صرافی ftx به صرافی BitGo و46،075،670 توکن ریپل از صرافی بیت استمپ به همان مقصد منتقل شد.

 صرافی BitGo که سال گذشته توسط گلگسی دیجیتال مایک نووگراتز خریداری شد، خدمات نگهداری رمزارز را به شرکت‌ها و مؤسسات مالی مختلف از جمله آزمایشگاه‌های ریپل ارائه می‌دهد.

 همچنین، صرافی بزرگ بیترکس نیز 60،000،000 و 50،000،000 توکن ریپل را به ترتیب به صرافی های بیت استمپ و بیت سو منتقل کرد.

 علاوه بر این بزرگترین جابجایی مربوط به انتقال 150 میلیون توکن ریپل، بین صرافی های بایننس و بیترکس بود.

 روند صعودی برای ریپل در راه است؟