۰ نفر

پس از سبز شدن بازار رمزارزها؛

اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 654564
اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

طبق گزارش ۱۹ جولای ۲۰۲۲ از (Investorideas.com Newswire)، نایجل گرین (Nigel Green)، مدیر عامل یکی از بزرگترین مشاوران مالی مستقل، مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاران بیت‌کوین می‌گوید: "سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیت‌کوین دلایلی برای خوشحالی دارند، زیرا این ارز دیجیتال برای اولین بار از ژوئن قیمت خود را نزدیک به ۲۲.۰۰۰ دلار حفظ کرده است".

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ ارزیابی صعودی نایجل گرین از گروه deVere که صرافی کریپتو خود را در سال 2018 راه‌اندازی کرد، در حالی است که قیمت بیت‌کوین در بالای منطقه مقاومت 21.500 دلار قرار گرفته است، شروع به افزایش تدریجی کرده و قبل از عقب ‌نشینی از سطح 22800 دلار عبور کرده است.

نایجل گرین می‌گوید: «در ماه‌های اخیر دوران دشواری برای بازار ارزهای دیجیتال بوده است که مانند همه دارایی‌های ریسکی از جمله سهام، تحت تأثیر موجی از احساسات غم‌ انگیز سرمایه‌گذاران مبتنی بر ترس‌های کاهش رشد اقتصاد جهانی، تورم و عوامل ژئوپلیتیکی، از جمله مسائل دیگر قرار گرفته است".

اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

کریپتو هنوز از این موج منفی بازار‌ها خارج نشده است و به احتمال زیاد با یک شستشوی کوچک و نهایی قبل از جهش قابل توجه قیمت در پایان سال، در راه است. وی ادامه می‌دهد: «با این حال، بسیاری از اخبار بد احتمالی برای بازار دارایی‌های ریسکی، از جمله برنامه‌های سختگیرانه بانک‌های مرکزی، اکنون قیمت‌گذاری شده‌اند. بنابراین این بدان معناست که احساسات سرمایه‌گذاران و بنابراین قیمت نباید تکان بخورد».

مردم شروع به درک این موضوع کرده‌اند که به وضوح، بادهای مخالف برای اقتصادهای سراسر جهان باقی مانده است، اما برخی از دارایی‌های با کیفیت مانند بیت‌کوین در حال حاضر ارزان هستند. در واقع می‌توان گفت، اعتماد به همه بازارها بازگشته است. به طور خاص در مورد بیت‌کوین، مردم بدون مرز و به صورت جهانی، ارزش ذاتی فعلی و آتی ارزهای دیجیتال را درک می‌کنند و از هم اکنون برای استفاده از قیمت‌های پایین تر فعلی خود را آماده می‌کنند.

مدیر عامل تغییر دهنده بازی deVere، یکی از حامیان برجسته ارزهای دیجیتال که اغلب با پیش‌بینی‌هایش ثابت شده است، اخیراً به طور علنی گفت که به زودی شاهد روند صعودی خواهیم بود که منجر به "جهش قابل توجه" در سه ماهه چهارم خواهد شد. سالی برای ارز دیجیتال پیشرو جهان در بر داریم. وی خاطرنشان کرد ؛ "یکی از شاخص‎های خوب که نشان دهنده‌ای این است که به کف بازار نزدیک شده‌ایم، پلتفرم‌های با خدمات ردیابی هستند که نشان می‌دهند"خودی‌ها" (insiders) در حال خرید کم کم هستند. آنها از ارزش گذاری‌های معقول، برای افزایش سهام در شرکت‌های با کیفیت استفاده می‌کنند تا در بلندمدت ایجاد و رشد ثروت کنند".

همچنان که انتظار می‌رود، همانطور که بیت‌کوین رشد می‌کند، بازار گسترده‌تر کریپتو از همین مسیر پیروی می‌کند. اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد رشد کرده و به مرز 1.500 دلار رسیده است. ارزش بازار جهانی کریپتو در این هفته بیش از 3 درصد افزایش یافت تا مارک 1 تریلیون دلاری را پس بگیرد.

نایجل گرین نتیجه می‌گیرد: "هنگامی که هجوم پول رایگان از بین می‌رود، می‌توانیم ارزش واقعی دارایی‌ها را ببینیم و علیرغم کاهش 50 درصدی از هیاهو و گرمای بالای ماه نوامبر، بیت‌کوین همچنان جزء بهترین دسته دارایی دهه فعلی است". وی در توییتر خود افزود؛ "ما انتظار داریم که بیت‌کوین طی چند ماه آینده یک مسیر صعودی با اکتان کمتر، پایدارتر و مداوم داشته باشد".

اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

گروه deVere یکی از بزرگترین مشاوران مستقل و تخصصی در ارائه راه حل‌های مالی جهانی برای مشتریان بین المللی است که محلی انبوه مرفه و دارای ارزش خالص بالا است. این شبکه دارای بیش از 70 دفتر در سراسر جهان، بیش از 80.000 مشتری و 12 میلیارد دلار تحت مشاوره است.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.