۰ نفر

سرمایه گذاری در بازار رمزارزها؛

بهترین پروژه های آلت کوین در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبر: 654488
بهترین پروژه های آلت کوین در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

رمزارزهای زیادی وجود دارد که از نظر کارشناسان، برای سرمایه گذاری مناسب هستند. اما چند آلت کوین که از دیدگاه وب سایت analyticsinsight پروژه های خوبی به شمار می روند، می توان به پولکادات، پالیگان، اتریوم و غیره اشاره کرد.

 

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ با توجه به تعداد فعلی آلتکوین ها در بازار، احتمالا این سوال برای برخی مطرح شود که بهترین پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

بدون شک تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از آنها سرمایه گذاری کنیم دشوار است، به خصوص اگر هر ارز و پروژه دارای ویژگی های عالی باشد و پایدار و ارزشمند به نظر برسد. با این حال، هنگام انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری باید جزئیات زیادی را در نظر بگیرید، بنابراین در تصمیم گیری نهایی عجله نکنید.

در جستجوی بهترین پروژه های آلت کوین، ویژگی ها و جزئیات زیادی را در نظر گرفته شده است. برخی از این مواردی که در نظر گرفته شده، مانند قیمت فعلی و نوسانات قیمت در ماه های گذشته، واضح است.

از سوی دیگر، باید به دنبال ثباتی باشید که ارز دیجیتال تنها پس از اینکه سیستم‌ها و مدل‌های توسعه‌یافته هوشمندانه بهترین قیمت و ارزش را در طول زمان به ارمغان آوردند، به دست آورد.

با در نظر گرفتن این موارد، در ادامنه آلت‌کوین‌هایی که به نظر می‌رسد آینده خوبی داشته باشند، معرفی می‌شود.

1- اتریوم Ethereum

2- پولکادات Polkadot

3- فانتوم Fantom

4- پالیگان Polygon

5- تورچین Rune

هنگام انتخاب بهترین پروژه آلتکوین برای سرمایه گذاری، باید بسیار مراقب باشید. در حالی که برخی از آنها به وضوح ایمن و پایدار هستند، برخی دیگر ریسک بیشتری دارند اما در عین حال قیمت ها و فرصت های عالی دارند.

اتریوم

همچنین استدلال های زیادی وجود دارد که چرا اتریوم یکی از بهترین پروژه های آلتکوین برای تماشا و سرمایه گذاری در سال 2022 است.

دلیل اصلی این است که این توکن ها پتانسیل فوق العاده عظیمی دارند. این پلتفرم که در حال حاضر بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند است، بهترین مجموعه از پروژه های DeFi، dApps، متاورس و Web3 را نیز در خود جای داده است.

به لطف استفاده و خرید گسترده توکن‌ اتریوم، قیمت آن در اواخر سال 2021 تا بیش از 1.6 میلیون درصد افزایش یافت. کارشناسان ادامه این موفقیت و ساخت شبکه بزرگتر اتریوم را در آینده پیش بینی می کنند. اتریوم 2.0 ارتقا یافته باید کارایی شبکه را بهبود بخشد و در کنار محدود کردن عرضه آن در میان تقاضای رو به رشد، امکان استخراج توکن های جدید ETH را محدود کند. یک بازار در حال بهبود باید به بازگرداندن ETH با قیمت های باورنکردنی کمک کند.

تحلیلگران خوش بین انتظار دارند که قیمت اتریوم تا سال 2030 بالاتر از بیت کوین باشد. این ارز این پتانسیل را دارد که تا پایان دهه به بالای 10000 دلار برسد. با دانستن اینکه ETH در حال حاضر اکوسیستم بزرگ‌تری نسبت به بیت‌کوین و قیمت‌های بالاتر از ارزهای جدید دارد، می‌توان گفت که احتمال 10000 دلاری شدن آن نیز وجود دارد.

2- پولکادات Polkadot

پولکادات نسل بعدی بلاک چین است که شبکه‌های بلاک چینی دیگر را به هم متصل کرده و یک شبکه یکپارچه از آن‌ها می‌سازد. از این پلتفرم به عنوان تسهیل‌کننده نسل بعدی وب یعنی وب 3 یاد می‌شود که انحصار اینترنت را می‌شکند و آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد Polkadot .با داشتن چندین مزیت اساسی، سعی در ایجاد تحول در ساختار شبکه‌های بلاک چینی را دارد.

3- فانتوم  Fantom

ارز دیجیتال فانتوم (Fantom) یک پلتفرم غیرمتمرکز و ایمن برای قراردادهای هوشمند به شمار می‌رود. پلتفرم این ارز دیجیتال، یک پلتفرم متن باز، قابل سفارشی سازی و مقیاس پذیر است که با هدف رفع محدودیت های نسل قبل شبکه های بلاک چین، ایجاد شده است. هدف اصلی این ارز دیجیتال این است که برای ساخت آینده ای بهتر و کارآمدتر، زیر ساخت هایی را ایجاد کنند تا به مردم برای بهبود کیفیت زندگی خود، از طریق آخرین پیشرفت های دنیای فناوری کمک کند.

فانتوم با نفوذ در همه ی جنبه های زندگی، شامل: پذیرش دارایی های دیجیتال در مقیاس جهانی، اقتصاد و پرداخت های دیجیتالی و همچنین هویت و سوابق پزشکی دیجیتالی، بخشی از انقلاب دیجیتال محسوب می شود.

4- پالیگان Polygon

پالیگان یک شبکه لایه 2 است که از بلاک چین اتریوم برای باز کردن پلتفرم Level-1 Ethereum با سرعت بالا و هزینه کم پشتیبانی می کند.

دلایل زیادی این عقیده را تایید می کند که Polygon یکی از بهترین پروژه های آلت کوین است که در سال 2022 باید در نظر گرفته شود.

ارز بومی این شبکه MATIC است که می توانید از آن برای استیک کردن، پرداخت کارمزد و به عنوان توکن حاکمیتی استفاده کنید.

یکی از بهترین بازی‌های متاورس و NFT، سندباکس است که از زنجیره اتریوم به زنجیره پالیگان منتقل شد و از این رو، افزایش قیمت متیک را در پی داشت.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا پالیگان یکی از بهترین پروژه های آلتکوین برای زیر نظر گرفتن است. توسعه دهندگانی که می خواهند از بلاک چین اتریوم استفاده کنند و از مزایای پشتیبانی چند زنجیره ای بهره مند شوند، Polygon را به عنوان بهترین گزینه آن توصیف می کنند.

5- تورچین Rune

تورچین (THORChain) یک پلتفرم نقدینگی غیرمتمرکز است و امکان مبادله فوری ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. تورچین یک پروتکل زنجیره ای ایجاد می کند که امکان تبادل رمزارزها را به صورت مطمئن و قابل اعتماد بین بلاکچین های مختلف فراهم می کند . مدل THORChain دارای استخر نقدینگی است. از استخرهای این پلتفرم برای ارائه مبادله های فوری، وام و یا سایر خدمات پرداخت استفاده می شود .

به بیان ساده می توان گفت تورچین یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می دهد ارزهای رمز نگاری شده را به راحتی در سراسر شبکه ها مبادله کنند .

توکن این پلتفرم RUNE است که مالکان این توکن می توانند با استفاده از این توکن در شبکه مشارکت کنند و یا به مجموعه نقدینگی اضافه کنند.

نتیجه

لیست بهترین پروژه های آلتکوین برای سرمایه گذاری در سال 2022 هرگز پایان نمی یابد، اما طبق وبسایت analyticsinsight امن ترین و جذاب ترین آنها را برای سرمایه گذاران جدید فهرست شده است.

با این حال، افراد باید با هوشیاری و آگاهی کامل، تمام جوانب یک پروژه را بسنجند و سپس سرمایه‌گذاری کنند تا متحمل ضرر نشوند.