۰ نفر

اولین حضور دارا ماینر در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 654426
اولین حضور دارا ماینر در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این سه حوزه و با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارج از ۲ تا ۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت دارا ماینر نیز به عنوان تنها وارد کننده قانونی دستگاه‌های ماینر ارزهای دیجیتال و ارائه دهنده خدمات هاستینگ ماینینگ، با هدف معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های موجود صنعت ماینینگ در ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را فراهم آورده است تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید متخصصان و دست‌اندرکاران این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

پلتفرم دارا با تامین قانونی بهترین، قدرتمندترین و پربازده‌ترین دستگاه‌های ماینر موجود در جهان و عرضه آن با بهترین قیمت در بازار ایران و همچنین به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات اجاره فارم در کشور به علاقه مندان و سرمایه گذاران صنعت ماینینگ خدمت‌رسانی می‌کند.

تیم متخصص دارا ماینر با تامین قانونی برق، فضا، ستاپ، تجهیزات و فارم‌های استخراج بیت‌کوین فرآیند ماینینگ  را با ارزان‌ترین قیمت ممکن ساخته است؛ ضمن این که به کمک تیم داراماینر طی کردن این پروسه به به راحت‌ترین شکل ممکن درآمده است.

 با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. داراماینر نیز در اولین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با هدف معرفی و شناساندن صنعت ماینینگ در خدمت علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران این صنعت خواهد بود و به پرسش‌های احتمالی آن‌ها پاسخ خواهد داد.