۰ نفر

مالتن دیمایروز بنیانگذار کوین شرز؛

بیت کوین ۲۴ ماه دیگر رکورد جدیدی می زند!

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 653097
بیت کوین ۲۴ ماه دیگر رکورد جدیدی می زند!

مالتن دیمایروز بنیانگذار کوین شرز گفت که انتظار دارد سهام فناوری و ارزهای دیجیتال با نزدیک‌تر شدن به رکود اقتصادی، متحمل ضرر و زیان بیشتری شوند. مالتن دیمایروز، گفت: بیت کوین ممکن است در آینده سقوط بیشتری داشته باشد، اما او معتقد است که بیت کوین در 24 ماه آینده به بالاترین حد خود خواهد رسید.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ مالتن دیمایروز در یک سخنرانی در Squawk Box CNBC"" در ۱۱ جولای خاطرنشان کرد که بیت کوین همیشه یک "دارایی چرخه ای" بوده است که از نقطه اوج خود معمولا ۸۰ تا ۹۰ درصد کاهش می یابد.با توجه به اینکه بیت کوین در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است، مالتن دیمایروز معتقد است "هنوز جا برای اصلاح نزولی وجود دارد."با این حال مالتن دیمایروز اشاره کرد که حمایت قوی در حدود ۲۰۰۰۰ دلار وجود دارد و انتظار ندارد بیت کوین به زیر ۱۴۰۰۰ دلار سقوط کند. او پیش بینی کرد بازار نزولی بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد.

در ۲۴ ماه آینده، ما شاهد بالاترین رکوردهای جدید بیت کوین خواهیم بود.

بیت کوین در حال حاضر ۱۹۴۰۱ دلار قیمت دارد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش و نسبت به بالاترین قیمت خود ۷۲ درصد کاهش یافته است.

مالتن دیمایروز گفت: در این مدت ما انحلال‌های زیادی داشتیم، ورشکستگی‌های زیادی داشتیم که تأثیر زیادی بر بازار داشت. ما در مورد ۱۰، ۲۰، ۳۰ میلیارد دلار سرمایه صحبت می کنیم که اساساً یک شبه از بین رفته است.»

ما مطمئناً انتظار ریزش بیشتری برای سهام فناوری، و همچنین ارزهای دیجیتال داریم.

دیمایروز گفت که انتظار دارد تعداد زیادی از دارایی‌های کریپتو در طول بازار نزولی از بین بروند، مشابه آنچه در سهام‌های فناوری دیده می شود.

یک دنباله طولانی از دارایی‌های کریپتو وجود دارد که فکر می‌کنم ارزششان به صفر می‌رسد، که در واقع هیچ چشم‌انداز بلندمدتی ندارد، همانطور که در بسیاری از سهام‌های فناوری نیز دیده‌ایم.»

لوئیس شومن، مدیر عامل سایت Forex Suggest، دیدگاه مشابهی دارد و در گزارش اخیر خود پیش‌بینی کرد که رکود فعلی کریپتو می‌تواند تا ۹۰ درصد از کل پروژه‌های رمزنگاری را از بین ببرد.

شومن گفت: این یک فرآیند پاکسازی است.

اما این به عنوان یک فرصت بزرگ برای بسیاری از افرادی است که هنوز به بازار ارزهای دیجیتال ورود نکرده اند. ماه گذشته، مارک کوبان، کارآفرین و میلیاردر مشهور گفته بود که انتظار ندارد تا زمانی که تمرکز بهتری روی برنامه‌های کاربردی با ابزارهای مبتنی بر کسب‌وکار صورت نگیرد، بازار خرسی کریپتو به پایان برسد.

کوبان همچنین بر این باور است که ادغام بین پروتکل‌های مختلف و بلاک چین‌ها در نهایت منجر به ادغام صنعت کریپتو خواهد شد، او گفت: این چیزی است که در هر صنعتی به آن نیازمند است.