۰ نفر

هشدار شخصیت معروف تلویزیونی؛

ریزش قریب الوقوع و بزرگ بازار رمزارزها!

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 652841
ریزش  قریب الوقوع و بزرگ بازار رمزارزها!

کوین اولری، بازرگان، نویسنده و شخصیت تلویزیونی اهل کانادا، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، در مورد یک "رویداد وحشتناک بزرگ و قریب الوقوع در فضای کریپتو هشدار داده است. کوین اولری گفت: من باور نمی‌کنم که ما هنوز پایین ترین سطح بیت کوین را دیده‌ باشیم، من دیدگاه متفاوتی نسبت به بیت کوین دارم.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ کوین اولری، ستاره برنامه، شارک تنک، چشم انداز ارزهای دیجیتال را در مصاحبه ای در کانال یوتیوب Meet Kevin هفته گذشته به اشتراک گذاشت.

 کوین اولری

شارک تنک یک برنامه تلویزیون واقع نما است که از ماه آگوست ۲۰۰۹ از کانال ای بی سی امریکا پخش می‌شود.

در این برنامه افراد عادی که می‌خواهند تجارت خود را شروع کنند ایده خود را در مقابل ۵ سرمایه‌دار موفق که به شارک (کوسه)معروف هستند، معرفی می‌کنند.

در این مصاحبه از او پرسیده شد که قیمت بیت کوین چقدر می تواند کاهش یابد و آیا همان طور که برخی افراد پیش بینی کرده اند، بیت کوین می تواند به 13 هزار دلار کاهش یابد؟

 اولری پاسخ داد: به هیچ عنوان ممکن نیست بدانیم کف کجاست.

او افزود: من باور نمی‌کنم که ما هنوز پایین ترین سطح بیت کوین را دیده‌ باشیم.

کوین اولری با اشاره به تجربه گذشته خود گفت: "من دوباره به کلاس های دارایی دیگری که برای چندین دهه در آنها سرمایه گذاری کرده ام، برمی گردم."

 این دارایی ها شامل، اوراق قرضه سنتی، سهام، املاک و مستغلات است.

 با سرمایه گذاری روی این دارایی ها شما می توانید از ریزش های وحشتناک کریپتو در امان باشید.

اولری خاطرنشان کرد: من فکر می کنم هنوز چندین پروژه در بازار رمزارز باید به صفر برسند.

او افزود، پیش بینی اینکه کدام پروژه بعدی قرار است ارزشش به صفر برسد، دشوار است.

او با اشاره به پلتفرم وام دهنده (وویجر) که اخیرا با خطر ورشکستگی روبرو شده است، گفت: وام دهنده رمزارز (وویجر) که در حال ورشکستگی است، در مارکت کریپتو بسیار کوچک است و بخاطر ارزش کل بازار ناچیزش اهمیتی ندارد.

ستاره شارک تنک خاطرنشان کرد که بازار کریپتو و بیت کوین، در مجموع ارزش بازارشان به نصف کاهش یافته است، بنابراین فکر می‌کنم که ما در حال رسیدن به کف هستیم.

با این حال، او تاکید کرد: من وقوع یک رویداد وحشتناک بزرگ و را دوست دارم.

این باعث می شود  حجم عظیمی از ترس در جامعه ایجاد شود و بعد از اینکه همه تسلیم شدند، یک فرصت خرید عالی ایجاد می شود.

وی توضیح داد: من نمی دانم ریزش بعدی چه زمانی است.این رویداد می تواند فردا صبح باشد، ممکن است یک ماه دیگر باشد، اما به ما کاملا نزدیک است.

کوین اولری در پایان گفت: این قطعاً یک اتفاق بسیار خوب برای این صنعت خواهد بود، زیرا همه مدل‌های کسب‌وکار بد و کلاهبرداری، اهرم‌های مالی سنگین، پیش بینی هایی که بیش از حد مخاطره‌آمیز بودند را از بین می‌برد.

کوین اولری پیش‌بینی کرده است که به محض اینکه قانون‌گذاران سیاست ارزهای دیجیتال را اتخاذ کنند، تریلیون‌ها دلار از سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهد شد.

 او معتقد است که کریپتو به دوازدهمین بخش S&P تبدیل خواهد شد.

اولری  در ماه خرداد، گفته بود که 32 موقعیت در فضای دارایی های دیجیتال دارد و علیرغم ریزش بازار، هیچ کدام را نمی فروشد.

او گفته بود: من چیزی را نمی فروشم، استراتژی من در این بازار درازمدت است. در این استراتژی شما فقط باید تحمل خود را افزایش دهید.

در این استراتژی شما باید درک کنید که دچار نوسان خواهید شد، البته باید در انتخاب پروژه‌ها دقت کنید.