۰ نفر

افزایش تمایل به استفاده از رمزارزها؛

پذیرش دوج کوین و شیبا برای خرید غذا

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 650119
پذیرش دوج کوین و شیبا برای خرید غذا

مشتریان اوبر ایتس اکنون می توانند با دوج کوین و شیبا اینو هزینه تحویل غذای خود را، از طریق بیت پی BitPay پرداخت کنند. سایر ارزهای دیجیتالی که توسط بیت پی پشتیبانی می شوند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، بیت کوین وارپد (WBTC).

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ با توجه به پست وبلاگی بیت پی، از آنجایی که اوبر ایتس هنوز پرداخت مستقیم ارز دیجیتال را نمی پذیرد، این روش پرداخت منحصر به دارندگان کارت های بیت پی است.

پذیرش دوج کوین و شیبا برای خرید غذا

شرکت‌های تحویل غذا مانند (دور دش) DoorDash و (گراب هاب) GrubHub، و همچنین رستوران‌های بیرون‌بر مانند (گریل) Grill،(چیلیز) Chili's، (گریل ایتالیایی کارابا) Carrabba's Italian Grill، (استیک شیک) Steak 'n Shake و بسیاری دیگر، رمزارز را از طریق بیت پی می‌پذیرند.

پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت به طور چشمگیری در حال رشد است. در هفته‌های اخیر، ساعت‌سازان لوکس مانند (تگ هویر) Tag Heuer،(هابولت) Hublot و (بریات لینگ) Breitling ارزهای دیجیتال را از طریق پردازشگر پرداخت بیت پی می‌پذیرند.

پذیرش دوج کوین و شیبا برای خرید غذا

علاوه بر کالاهای لوکس و تحویل غذا،(پانینی آمریکا) Panini America، یک شرکت متخصص در کلکسیون های ورزشی، از راه اندازی آینده کیف پول رمزنگاری خود خبر داده است که از ارزهای رمزنگاری شده مانند شیبا، بیت کوین و... با همکاری BitPay پشتیبانی می کند. Panini America، یک ناشر چند ملیتی کارت های تجاری، برچسب ها، کمیک ها و نشریات دوره ای کودکان بوده که در ایالات متحده مستقر است.

دوج کوین و شیبا شاهد افزایش تعامل شبکه هستند

طبق گفته سنتیمنت، فعالیت آدرس های دوج کوین و شیبا به بالاترین سطح در هفت هفته، اخیر رسیده است. این شرکت تحلیلی زنجیره ای در توییتی در 29 ژوئن نوشت: به نظر می رسد دوج کوین و شیبا اینو،هر کدام افزایش قابل توجهی در فعالیت شبکه خود نشان می دهند.

به ویژه در 10 روز گذشته، تعاملات شبکه دوج کوین (+32%) و تعاملات شبکه شیبا (+35%) افزایش داشته اند.