۰ نفر

بیلی مارکوس، بنیان گذار دوج کوین؛

احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد!

۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبر: 648494
احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد!

بنیان گذار دوج کوین، بیلی مارکوس بر این باور است که مجددا شاهد روند نزولی در بازار رمزارزها خواهیم بود.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بیلی مارکوس که با نام «شیبتوشی ناکاموتو» نیز شناخته می‌شود، بنیانگذار دوج‌کوین، در مورد انتظارات برای ادامه روند نزولی در بازار رمزارزها صحبت می‌کند.

یکی از کاربران از مارکوس پرسید که بازار نزولی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ وی اظهار کرد: "قبل از اینکه امیدها دوباره از بین برود، جهش گربه مرده اتفاق می‌افتد."

جهش گربه مرده یک افزایش اندک و موقت در قیمت دارایی است که با ادامه روند نزولی اتفاق می‌افتد.

روند نزولی در بازار رمزارزها که در سال جاری آغاز شد، تا حدودی ناشی از سیاست‌های پولی انقابضی فدرال رزرو بود. از آنجا که بیت‌کوین ۷۰ درصد از ارزش خود را از اوج خود از دست داد، سایر ارزهای دیجیتال نیز به دنبال آن سقوط کردند.

اخیرا بازار رمزارزها ریزش قابل توجهی را تجربه کرده که به این وضعیت لقب "زمستان رمزارزی" داده‌اند.

دوج‌کوین در هفته گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت

دوج‌کوین از ۰.۰۴ دلار در ۱۸ ژوئن بازگشت و از آن زمان به طور پیوسته بالاتر رفته است. به دنبال روند صعودی، قیمت این رمزارز با ۰.۰۸۱ دلار از سد میانگین متحرک روزانه ۵۰ روزه عبور می کنند.

صعود به بالای این شاخص ممکن است یک حرکت صعودی جدید را احیا کند که ممکن است سطح ۰.۱۲ دلار بعدی را هدف قرار دهد. در زمان انتشار نوشتن این گزارش، دوج‌کوین در قیمت ۰.۰۷ دلار در نوسان بوده که ۱۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۳۰ درصد در هفته گذشته افزایش داشته است.

بر اساس داده های IntoTheBlock، نهنگ های دوج‌کوین یا دارندگان بزرگ در حال حرکت هستند زیرا تراکنش های بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۱۸ درصد افزایش یافته است. افزایش معاملات بزرگ معمولاً با افزایش فعالیت نهنگ‌ها در خرید یا فروش مرتبط است و یک تراکنش معمولاً بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار است.

همچنین سودآوری این میم‌کوین به ۵۴ درصد افزایش یافته است.